انهدام باند سارقان مسلح و کشف ۱۲ فقره سرقت در ایرانشهر

جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر از انهدام باند چهار نفره سارقان مسلح و کشف ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

 انهدام باند سارقان مسلح و کشف ۱۲ فقره سرقت در ایرانشهربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ غلامرضا نورا در بیان جزئیات دقیق این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی  شهرستان ایرانشهر در تعاقب پایش‌های اطلاعاتی، از فعالیت باند چهار نفره سارقان مسلح، که اقدام به سرقت مسلحانه منازل، خودرو و گوشی تلفن همراه از شهروندان می‌کردند مطلع شدند.


این مقام انتظامی افزود: در راستای اقدامات شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی ماموران، اعضای این باند که اقدام به سرقت‌های مسلحانه می‌کردند را شناسایی و تحت نظر نامحسوس خود قرار دادند.


وی بیان داشت: با هماهنگی مقام قضایی، این سارقان حرفه‌ای در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر که در تحقیقات اولیه پلیسی به ۱۲ فقره سرقت مسلحانه منزل، موتورسیکلت و تلفن همراه اعتراف کردند.


جانشین انتظامی شهرستان ایرانشهر ضمن اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و تحویل متهمان به مراجع قضایی افزود: از متهمان تعداد یک قبضه کلت کمری با مهمات مربوطه و انواع سلاح‌های سرد به همراه اموال مسروقه شامل، یک دستگاه خودرو، یک دستگاه کولر اسپیلت، ۴۴ دستگاه گوشی همراه، دو دستگاه دوچرخه و یک دستگاه دوربین کشف شد.

انتهای پیام/پ

 

 دستگیری سارقان حرفه ای در ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۱۵ مرداد ۱۳۹۶
همرو اعدام کنید