لحظه به لحظه با بورس؛

شاخص تالار در روند کاهشی قرار گرفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۳۹.۹۸ واحدی به پله ۸۱ هزار و ۲۸۵ واحدی رسید.

عقبگرد شاخص در ارتفاع ۱۷ هزار واحدیبه گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با کاهش ۵۰.۳ واحدی به پله ۱۷ هزار و ۸۴۲ واحدی رسید.

 بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱۴۴ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۶۶ میلیون ریال سهم طی ۷ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فولاد، خپارس، خاهن، ثفارس، لبوتان با روند صعودی و نماد پرداخت، مداران با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات روز جاری با ۶۰.۱ واحد کاهش به پله ۹۲۹ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۷۹ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۸ میلیون سهم طی ۴ هزار نوبت معاملاتی است.

 ارزش کل معاملات بورس از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با کاهش ۶۲.۷۸ واحدی به پله ۸۱ هزار و ۳۰۵ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۲۰ میلیون ریال سهم طی ۲۶ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز حکشتی، فولاد، شاراک با روند صعودی و نماد شبندر، خودرو، کگل، فملی با روند نزولی کار خود را به جریان انداخت.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات روز جاری با ۴۰.۱ واحد کاهش به پله ۹۲۹ هزار و ۲۰ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۶۳۸ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۱۳ میلیون سهم طی ۱۶ هزار نوبت معاملاتی است.

افت شاخص در پایان معاملات

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۳۹.۹۸ واحدی به پله ۸۱ هزار و ۲۸۵ واحدی رسید.

 بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۶۳۹ میلیون ریال سهم طی ۴۲ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز حکشتی، شاراک، همرراه، فولاد با روند صعودی و نماد شبندر، شپنا، پاکشو با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات روز جاری با ۵ واحد کاهش به پله ۹۲۵ هزار و ۶۰ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۴۲ میلیون سهم طی ۲۳ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
سلام بورس ایران از بین رفته است
آخرین اخبار