دیوان عدالت به دنبال اجرای عدالت در فدراسیون تیراندازی

حکم صادره از سوی دیوان عدالت اداری برای فدراسیون تیراندازی باعث شد برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون زیر سوال برود.

 دیوان عدالت به دنبال اجرای عدالت در فدراسیون تیراندازیبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی در حالی 20 تیرماه سال جاری برگزار شد که دیوان عدالت اداری رای به ابطال انتخابات مجمع فدراسیون تیراندازی داد.

دیوان عدالت اداری که سال گذشته با شکایت علی دادگر ،مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی در سال 93 را باطل کرد دوباره رای خود را برگرداند و طی نامه ای به وزارت ورزش اعلام کرد انتخابات دوره گذشته مشکلی نداشته است و هاشمی همچنان رئیس فدراسیون تیراندازی است.

برکناری هاشمی از ریاست فدراسیون تیراندازی با شکایت او در دیوان عدالت اداری همراه شد تا اینکه 18 تیرماه، یعنی 2 روز پیش از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون،  حکم دیوان مبنی بر سالم بودن انتخابات دوره کذشته را صادر گردید. اما مسئولان وزارت ورزش و جوانان توجهی به موضوع نکردند و با نادیده گرفتن حکم دیوان عدالت اداری مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی را  برگزار کردند و علی دادگر به عنوان رئیس جدید فدراسیون انتخاب شد.

مسئولان باید حکم دیوان عدالت اداری را اجرا کنند

مهدی هاشمی درباره حکم دیوان عدالت اداری مبنی بر ابطال انتخابات فدراسیون تیراندازی به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: وزارت ورزش و جوانان انتخابات سال 93 فدراسیون تیراندازی را براساس حکم دیوان عدالت اداری باطل و به سرعت برای این فدراسیون سرپرست انتخاب کرد.در حالی که مجمع انتخاباتی فدراسیون بدون هیچ شبهه ای برگزار شد.

او افزود: زمانی که این رای ابلاغ شد به مسئولان وزارت ورزش گفتیم ابطال انتخابات فدراسیون تیراندازی در دست بررسی است و از اجرای هر حکمی تا اطلاع ثانوی جلوگیری کنند. اما آنها توجهی به این موضوع نکردند و با برکناری من فدراسیون را به چالش کشیدند.

مسئولان وزارت ورزش از حکم دیوان عدالت اداری آگاهی داشتند

رئیس سابق فدراسیون تیراندازی در ادامه تصریح کرد: مسئولان وزارت ورزش و جوانان با اینکه می دانستند موضوع ابطال انتخابات تیراندازی در دیوان عدالت اداری در دست بررسی است با این حال زمان برگزاری مجمع انتخاباتی را مشخص کردند. نمی دانم که هدف وزارت ورزش و جوانان از این کارها چیست. بروز چنین حاشیه هایی  به ضرر ورزش تیراندازی است.

فدراسیون جهانی دخالتی در امور تیراندازی نکرده است

هاشمی درباره واکنش فدراسیون جهانی تیراندازی بابت اتفاقات اخیر فدراسیون ایران بیان کرد: به فدراسیون جهانی تیراندازی گفتیم مشکل فدراسیون ایران موضوع داخلی است و آن را برطرف می کنیم. خوشبختانه فدراسیون جهانی تیراندازی تاکنون دخالتی در این موضوع نداشته است اما اگر این روند ادامه داشته باشد  ممکن است خطر تعلیق نه تنها تیراندازی بلکه سایر رشته های ورزشی را تهدید کند.

 طبق حکم دیوان عدالت اداری من رئیس فدراسیون هستم

او گفت: طبق حکمی که دیوان عدالت اداری  صادر کرده است و مسئولان وزارت ورزش  و جوانان در جریان این حکم قرار دارند من رئیس فدراسیون تیراندازی هستم. وزارت ورزش و جوانان همان طور که برای برکناری من به سرعت عمل کرد حکم فعلی دیوان را باید اجرا کند تا حاشیه های جدید دامنگیر فدراسیون نشود.

گفتنی است،  دیوا عدالت اداری یک هفته به وزارت ورزش و جوانان فرصت داده است تا حکم را اجرا کنند. اکنون باید منتظر واکنش مسئولان وزارت ورزش و جوانان باشیم و ببینیم چه برنامه ای برای تیراندازی در نظر گرفتند.

 لازم به ذکر است این اتفاقات در حالی برای فدراسیون تیراندازی رخ داده است که فدراسیون جهانی تیراندازی چند روز گذشته نام مهدی هاشمی و دبیر قبلی فدراسیون تیراندازی از سایتش حذف کرد.

انتهای پیام/

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار