ساری،

کلاهبرداری به بهانه برداشت طلب

راننده آژانسی که با سوء استفاده از اعتماد مسافرش اقدام به برداشت غیرمجاز از حسابش کرده بود، توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا شناسایی و دستگیر شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ حسن محمدنژاد رئیس پلیس فتا مازندران گفت: در پی شکایت زنی به پلیس فتا مبنی بر اینکه که فرد یا افرادی ناشناس ۷ میلیون ریال به صورت غیرمجاز از حساب او برداشت کرده موضوع در دستور کار ماموران استان قرار گرفت.


وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که برداشت‌های انجام شده از حساب شاکیه در قالب شارژ تلفن همراه صورت گرفته است که با تحقیقات گسترده‌تر کارشناسان پلیس فتا، متهم به سرقت اینترنتی را شناسایی کردند.


رئیس پلیس فتا مازندران گفت: کارشناسان پلیس فتا در ادامه با هماهنگی قضائی متهم را احضار کردند و متهم با مشاهده ادله موجود به بزه انتسابی اقرار کرد و اظهار داشت راننده آژانس محل سکونت شاکیه بوده و با توجه به اینکه چندین مرتبه به عنوان راننده آژانس به شاکیه خدمات داده به خاطر وضعیت مالی نامناسب او مبلغی را بابت کرایه آژانس از وی طلبکار بوده است.


سرهنگ محمدنژاد افزود: متهم در اظهارات خود عنوان داشت که چند ماه قبل شاکیه کارت یارانه خود را در اختیارش قرار داد تا طلبش را از روی آن برداشت کند، اما او بدون اجازه صاحب کارت اقدام به فعال نمودن رمز دوم کارتش کرد و با گرفتن عکس از روی کارت، اطلاعات مندرج روی آن را نیز در اختیار گرفت و در چندین مورد اقدام به خرید شارژ تلفن همراه از حساب شاکیه کرد.


رئیس پلیس فتا مازندران گفت: با تکمیل تحقیقات متهم به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی شد.


سرهنگ محمدنژاد به شهروندان هشدار داد از در اختیار قرار دادن کارت‌های بانکی خود به دیگران خودداری و سامانه پیامکی حساب بانکی خود را حتما فعال کنند.


انتهای پیام/ع


برداشت غیر مجاز راننده آژانس از حساب مسافر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار