هشدار مدیریت بحران مازندران برای جاری شدن روان آب

مدیریت بحران مازندران در اطلاعیه ای، نسبت به احتمال جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها از فردا ۱۹ مرداد ماه هشدار داد.

احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی مازندران مبنی بر وزش باد نسبتا شدید، بارش رگباری باران همراه با رعد و برق و نیز مواج شدن دریا از فردا ۱۹ مرداد تا جمعه ۲۰ مرداد در مازندران، احتمال جاری شدن روان آب و سیلابی شدن مسیل‌ ها و رودخانه‌ ها به ویژه در نیمه شرقی استان وجود دارد.

وی به شهروندان و مسافران توصیه کرد: در این مدت از کوهپیمایی، برپایی چادر در ارتفاعات، اقامت در بستر و حریم رودخانه‌ ها و نیز قایقرانی، شنا و فعالیت‌ های دریایی خودداری و رانندگان نیز با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده‌ های مازندران تردد کنند.

احمدی گفت: با توجه به احتمال وقوع رعد و برق به دامداران و ساکنان بومی نیز توصیه می‌ شود در این مدت دام‌ های خود را در مناطق امن نگهداری کنند.

بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران: ناپایداری جوی از فردا ۱۹ مرداد ماه در استان، با کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ ای دما نیز همراه است.

انتهای پیام م


احتمال جاری شدن روان آب از ۱۹ مرداد در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار