زنجان؛

لزوم توجه به صنایع کوچک در راستای رونق تولید و اشتغال

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت : توجه و حمایت از صنایع کوچک موجب رونق تولید و اشتغال می شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛حجت الاسلام و المسلمین خاتمی در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به 25مرداد روز حمایت از صنایع کوچک ،گفت : این صنایع با کمترین سرمایه و نیروی انسانی به بار می نشیند و در اقتصاد کشور نقش بسیار موثری دارد.
خطیب جمعه زنجان دستیابی آسان به تولید و اشتغال را در گرو توجه به افزایش صنایع کوچک دانست افزود: طبق فرموده رهبرمعظم انقلاب اسلامی مسئولان باید رفع مشکلات صنایع کوچک و متوسط رادراولویت قراردهند.
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری تنها راه پیروزی را در مقاومت می دانند افزود : ملت ایران هم 39 سال با استفاده از این سنت الهی و به مدد الهی همواره پیروز و موفق بوده اند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به مراسم با شکوه تنفیذ و تحلیف نیز اشاره کرد و افزود : آمریکا تلاش می کرد ایران را به کشوری منزوی تبدیل کند ولی حضور سران دهها کشور پاسخی محکم به این توطئه آمریکا بود.
خاتمی با اشاره به اینکه مردم سالاری دینی نقش تعیین کننده ای را در انقلاب اسلامی دارد،افزود : مردم سالاری دینی نقش تعیین کننده ای در انقلاب اسلامی، تعیین سرنوشت جامعه، جهاد، فرهنگ و دفاع مقدس داشته و آن چیزی که اهمیت دارد این است که مردم در جامعه احساس مسئولیت داشته باشند و این مهم به توسعه و آبادانی کشور منجر می شود.
وی همچنین با بیان اینکه 26 مرداد هم در تاریخ مقاومت کشورمان روز بزرگی است گفت : در این روز نخستین کاروان آزادگان به میهمن اسلامی بازگشتند که این اتفاق بزرگ را تبریک می گوییم.
انتهای پیام/ش


خطبه های نماز جمعه زنجان 20مرداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.