مركز پژوهش آراء داوری در كرمان راه اندازی می شود

مدير پيشگيری از وقوع جرم دادگستری كرمان گفت: راه اندازی مركز پژوهش آراء داوری در دستور کار قرار گرفته است.

مركز پژوهش آراء داوری در كرمان راه اندازی می شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری كرمان اظهار داشت: پس از برگزاری سمینار منطقه ای داوری در كرمان، معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان راه اندازی مركز پژوهش آراء داوری را در دستور کار قرار داده است و کارشناسان مجموعه در حال ارزیابی و برنامه ریزی این موضوع هستند.

محبوبه میرزابیگی اظهار داشت:این مركز پژوهشی به نقد و ارزیابی آراء داوری در جهت آسیب شناسی موضوع می پردازد و در كنار آن جلسات تخصصی و كارگاههای پیشرفته برای افراد فعال در حوزه داوری برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: سمینار یك روزه داوری؛ دادرسی خصوصی در تاریخ 22/04/96 با حضور مسئولین قوه قضائیه، مسئولین استانی، اعضای محترم كمیته ملی ترویج نهاد داوری، اساتید دانشگاهی و نماینده محترم مردم كرمان در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.

میرزابیگی ادامه داد: در این سمینار كه با حضور 450 نفر از قضات، وكلا و جامعه حقوقی، كارشناسان رسمی دادگستری و فعالان اقتصادی برگزار شد اساتید به تشریح مبانی داوری و تحلیل موضوعات حقوقی مرتبط با امر پرداختند.

این مقام قضائی عنوان كرد: پس از برگزاری سمینار كارشناسان مربوطه به بررسی نتایج حاصله و تحلیل فرم های ارزیابی شركت كنندگان، با استفاده از نرم افزار spss پرداخته كه براساس اطلاعات بدست آمده میزان رضایت شركت كنندگان از كیفیت برگزاری سمینار، نوع اقدامات و مطالب و رئوس تدریس شده، حكایت از رضایت 94 درصدی حضار می دهد.

 

انتهای پیام/س

راه اندازی مركز پژوهش آراء داوری در كرمان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار