برگزاری باشکوه رژه ۵ مهر با حضور سردار سلامی در آبادان

معاون عملیات سپاه ناحیه آبادان گفت: به مناسبت سالروز شکست حصر آبادان رژه باشکوه پنجم مهر با حضور سردار سلامی در آبادان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛عبدالامیر شریفی عصر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در محل سرسرای اجتماعات فرمانداری آبادان افزود: برگزاری رژه نیروهای مسلح به مناسبت سالروز شکست حصر آبادان یکی از برنامه های محوری و اصلی ما است که روز پنجم مهر، ساعت هشت صبح در محل بلوار معلم اجرا می شود.

وی گفت: در این روز یگانهای پیاده، خودرویی و موتوری توان نظامی و اقتدار ملی را به نمایش می گذارند.

شریفی بر لزوم انجام کارهای تبلیغی و میدانی ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس با در نظر گرفتن تقارن برنامه های این هفته با ایام محرم و شهدای منا شد.

با توجه به شعار محوری «من انقلابی ام» و نظر به مفاد عنوان شده در هدف راهبرد و سیاست های اجرایی و با رویکرد گفتمانی، تبلیغی و اطلاع رسانی، تجلیلی و تکریمی و فضای مجازی روزهای مختلف هفته دولت به ترتیب زیر نامگذاری شده که نخستین روز آن که مقارن با ۳۱ شهریور ماه است روز «معنویت، اقتدار نیروهای مسلح، وحدت ملی و سلامت» نامگذاری شده است.

«علم و فناوری، جوانان، سربازان»، «ولایتمداری، همبستگی ملی، دفاع همه جانبه»، «اقتصاد مقاومتی، خودباوری، پشتیبانی مردمی و اصناف»، «بصیرت افزایی، دشمن شناسی، بیداری اسلامی، استکبارستیزی»، «رزمندگان، پیشکسوتان، زنان اسوه های صبر و مقاومت»، «سهیدان، جانبازان، آزادگان، ایثارگران» و «فرماندهان، عزت مداران، حماسه آفرینان» عنوان سایر روزهای هفته دفاع مقدس است.

ستاد بزرگداشت مراسم هفته دفاع مقدس در استانها با مسئولیت استانداران و دبیری مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و با عضویت سازمان ها و نهادهای ذیربط تشکیل می شوند.

انتهای پیام/د

برگزاری رژه ۵ مهردر آبادان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.