رحمانی فضلی در فراکسیون ورزش مجلس:

توسعه ورزش در روستا‌ها از اولویت‌های وزارت کشور است

وزیر پیشنهادی کشور گفت: توسعه ورزش در روستا‌ها از اولویت‌های وزارت کشور دولت دوازدهم خواهد بود.

توسعه ورزش در روستا‌ها از اولویت‌های وزارت کشور استبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر پیشنهادی کشور صبح امروز (دوشنبه ۲۳ مرداد) با حضور در فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درخصوص برنامه‌های کاری خود توضیحاتی را ارائه کرد.

وزیر پیشنهادی کشور دولت دوازدهم با یادآوری اینکه وزارت کشور وظیفه ذاتی هماهنگ کنندگی بین مجموعه‌ها و سازمان‌های مختلف را برعهده دارد، گفت: بر این اساس در راستای رونق بخشی در حوزه ورزش تفاهم نامه‌ای را با وزارت ورزش و جوانان انعقاد کردیم تا بتوانیم شاهد شکوفایی این حوزه در کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات وزارت کشور در راستای جلوگیری از شیوع اعتیاد در روستاها، توسعه ورزش در این مناطق از کشور و توزیع امکانات بوده است، اظهار کرد: بر این اساس استان بوشهر را الگویی برای اجرای اقدام مذکور قرار دادیم که نتایج مطلوبی حاصل شد، از این رو توانستیم در روستا‌ها ورزشگاه‌های کوچکی را راه اندازی کنیم و این مسیر برای توسعه ورزش در روستا‌ها ادامه خواهد داشت.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه بخشی از وظیفه ذاتی شهرداری‌ها توجه به مسائل اجتماعی از جمله ورزش است، تصریح کرد: هم اکنون یک هزار شهرداری در کشور وجود دارد که درآمد و هزینه هایشان با هم همخوانی ندارد بنابراین در این حوزه عملکرد مطلوبی نداشته اند.

وزیر پیشنهادی کشور دولت دوازدهم ضمن تاکید بر اینکه ورزش ابزاری بازدارنده در حوزه آسیب‌های اجتماعی است و صرفاً جنبه تفریحی ندارد، خاطرنشان کرد: برای ترویج و توسعه ورزش با وزارت ورزش و جوانان همکاری لازم را انجام خواهیم داد.

تابش: وزارت کشور با طرحی جامع در راستای ارتقای ورزش همگانی گام بردارد

در ادامه محمدرضا تابش رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید نقش وزارت کشور در راستای هماهنگی مجموعه‌های مختلف برای توسعه ورزش گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها می‌توانند ابزار خوبی برای تحقق این مهم باشند، اما باید اذعان کرد در این حوزه برنامه مشخصی وجود ندارد.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از وزارت کشور انتظار داریم با هماهنگی دهیاری‌ها و شهرداری‌ها و تبیین برنامه و طرح جامع در راستای ارتقای ورزش همگانی گام بردارند.

انتقاد بت‌کلیا از مشکلات روستا‌های آشوری‌نشین در حوزه مسائل اجتماعی

همچنین یوناتن بت کلیا با اشاره به مشکلات روستا‌های آشوری نشین در حوزه مسائل اجتماعی گفت: انتظار می‌رود وزارت کشور دولت دوازدهم نسبت به رفع مسائل و مشکلات اجتماعی ۴ روستای آشوری نشین در ارومیه اقدام جدی انجام دهد.

انتهای پیام/

حضور رحمانی فضلی در فراکسیون ورزش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار