قاضی پور در موافقت با وزیر پیشنهادی اطلاعات؛

علوی در چارچوب نظام حرکت می‌کند

نماینده مردم ارومیه گفت: آقای علوی با رفتار عاقلانه در چارچوب نظام و شورای عالی امنیت ملی حرکت می‌کند و آرامش را به فضای امنیتی کشور آورده است.

دولت‌ها اگر از همه لحاظ قوی باشند به نفع نظام استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در موافقت با  وزیر پیشنهادی حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر پیشنهادی اطلاعات، با بیان اینکه اولین بار است که در طول 10 سال می‌خواهم به عنوان موافق صحبت کنم و امروز معجزه شده است، اظهار داشت: آقای علوی نگاه فرهنگی به امنیت دارد و این موضوع نشان دهنده عقلانیت اوست.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه عاقل کسی است که مشکلات حاد امنیتی را سیاسی و سیاسی را به اجتماعی تبدیل می‌کند و نهایتا از سازمان‌های مردم نهاد زیست محیطی حل می‌کند.

وی ادامه داد: آدم غیر عاقل با نگاه غیر فرهنگی مشکل کوچک را سریعا مانند دریاچه مظلوم ارومیه امنیتی و مشکلات زیادی را بر نظام ایجاد می‌کند.

قاضی‌پور گفت: آقای علوی با رفتار عاقلانه در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی و شورای اسلامی ایران عالی امنیت ملی و دولت حرکت می‌کند و به فضای امنیت کشور آرامش داده که جای سپاس دارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه وزارت اطلاعات در مبارزه با ضد انقلاب عملیات‌های بسیاری را انجام داده، گفت: در یک عملیات‌ خوب اداره کل اطلاعات آذربایجان غربی تعداد زیادی از سرکرده‌ها، سرگروه‌ها، سر مهره‌های ضد انقلاب را دستگیر کرد.

وی ادامه داد: نمونه‌ای از عملیات‌های وزارت اطلاعات، برخورد با عناصرین تروریست و ضد انقلاب، شناسایی و ضربه زدن به 120 گروه تروریستی، دستگیری هزاران نفر از عناصر ضد انقلاب در داخل کشور، آزاد سازی وابسته نظامی ایران در یمن، استرداد 4 مرزبان گروگان گرفته و آوردن پیکر پاک شهید مظلوم دانایی فرد مرزبان عزیزمان از پاکستان، کشف چند تن مواد منفجره، مهمات تنها گوشه‌ای از عملکرد نیروهای خدوم وزارت اطلاعات از شرق به غرب و از جنوب به شمال در داخل کشور بود.

قاضی‌پور خاطر نشان کرد: علوی و نیروهای تحت امر او نیروهای هماهنگ با تمام نهادهای اطلاعاتی امنیتی قضائی کشور هستند و به طور خلاصه علوی فردی ولایت مدار و تابع رهبر معظم انقلاب است.

وی در خطاب به جهانگیری، گفت: دولت ها اگر از همه لحاظ قوی باشند به نفع نظام است و ما از تقویت دولت سپاسگزاریم.

انتهای پیام/

 

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی اطلاعات 

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل باشگاه خبرنگاران جوان از اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
عالی
آخرین اخبار