پورمختار در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارتباطات:

پنهان کاری و عدم شفافیت از نقاط منفی جهرمی است

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ گفت: امروز در شرایط خاصی هستیم که پنهان کاری و عدم شفافیت از ویژگی های جهرمی است.

مخالفبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی پورمختار، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در مخالفت با محمدجواد آذری جهرمی وزیر پیشنهادی ارتباطات گفت: بسیاری از موافقان آذری جهرمی به جوان بودن وی اشاره دارند در حالی که باید گفت ما هم به جوانان اعتقاد داریم همانطور که در زمان جنگ به جوانان بها داده شد اما امروز ما در شرایط خاصی هستیم که با آن دوره تفاوت دارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های آذری جهرمی پنهان کاری و عدم شفافیت است گفت: از جمله دلایل این مسئله آن است که در دفترچه‌ای که به نمایندگان مجلس برای معرفی این وزیر داده شده است، تحصیلات وزیر پیشنهادی ارتباطات به صورت دقیق مشخص نشده و ما نمی‌دانیم که وی دانش آموخته در چه مقطعی است .

نماینده مردم کبودرآهنگ با بیان اینکه وزیر پیشنهادی ارتباطات با 7 سال سابقه کار نمی‌تواند در راس این وزارتخانه قرار گیرد، تصریح کرد: بالاترین مسئولیت آذری‌جهرمی رئیس هیئت مدیره ارتباطات زیرساخت بوده و آیا چنین کسی و با این سابقه مدیریتی می‌تواند وزارتخانه عریض و طویل ارتباطات را مدیریت کند؟!

پورمختار ادامه داد: متاسفانه اپراتورهای متعددی در کشور وجود دارد که به شدت به مردم اجحاف می‌کنند و از آنان پول‌های کلانی می‌گیرند و باید گفت که آقای آذری‌ جهرمی که توان نظارت بر این مسئله و حفظ حقوق مردم را نداشته ، در سمت وزارت می‌خواهد چه کار کند؟

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف آذری جهرمی انجام وظایف صیانتی در حوزه ارتباطات بود و باید از وی پرسید که چگونه به این وزیر خود عمل کرده که فضای مجازی ما دارد اخلاق را نابود می‌کند، افزود: ما مخالف فساد هستیم که متاسفانه در تلگرام و با حمایت آذری جهرمی در حال انجام شدن است به طوری که آمارهای نشان می‌دهد میزان فساد و فحشا در فضای مجازی بین 90 تا 95 است.

نماینده مردم کبودرآهنگ با تاکید بر اینکه آذری جهرمی تجربه کافی برای تعامل ندارد اظهار داشت: از سوی دیگر گفته می‌شود که 27 هزار روستا به شبکه ارتباطات پرسرعت دسترسی دارند و باید پرسید که آیا واقعا اینچنین است؟!

پورمختار با انتقاد از آذری جهرمی که اغلب برنامه‌های خود را در قالب جداول و گراف نشان داده و قابلیت ارزیابی ندارد، خاطر نشان کرد: ما نباید بگذاریم که وزارت ارتباطات به وزارت اطلاعات 2 تبدیل شود.

انتهای پیام /

 

 

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات 

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دکتر مهدی پورداود
۲۰:۱۰ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
نمايندگان فرزانه ملت شريف ايران
با سلام و احترام
امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را شاهد میگیرم و این پیام را می نگارم.
بنده چون بنا به همسایگی با مهندس جهرمی و دوستی نزدیک از کودکی تا الان، از رفتار و حرکات و سکنات ایشون آگاهی دارم، بر خود فرض دانستم که بگویم این حرکت آقای آذری جهرمی، بدون غرض و از روی خصلت ایشان که همانا آرام بودن، سعه ی صدر، توجه به اهم مطالب و نظم بوده است. و نبایستی او را به عدم تمایل به پاسخگویی متهم کرد . البته اطمينان دارم كه اين سوء برداشت از جانب نماينده عاليقدر جناب رحيمى برطرف شده است.
دكتر مهدى پورداود
مدرس منابع طبیعی و محیط زیست دانشگاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
احسنت به ایشان . درست زدن به خال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۵ مرداد ۱۳۹۶
احسنت به ایشان . درست زدن به خال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
اقای پورمختاربااین کلمات راه خوش بلد نیست خودش قبول ندارد چه برسد به جوانان این اقااگردرک بالایی داشت خودش پیگر سوابق اقای جهرمی می شود
آخرین اخبار