خدری در موافقت با وزیر پیشنهادی اقتصاد:

برنامه‌های کرباسیان دغدغه‌های دلسوزانه نظام در مباحث اقتصادی را برطرف می‌کند

نماینده مردم بوشهر گفت:برنامه های کرباسیان در دولت دوازدهم دغدغه های دلسوزانه نظام در مباحث اقتصادی را برطرف می کند.

خدریبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در موافقت با مسعود کرباسیان، وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: رشد اقتصادی و توجه به معیشت افراد جامعه نقش به سزایی در کاهش آسیب های اجتماعی جامعه دارد تا آنجا که رهبر معظم انقلاب و ریاست محترم جمهور تاکیدات خاص و مکرری در این زمینه داشته اند، بنابراین تلاش و کوشش در این زمینه تکلیف محسوب می شود.

نماینده بوشهر در مجلس افزود: برنامه های جناب آقای کرباسیان در دولت دوازدهم دغدغه های دلسوزانه نظام در مباحث اقتصادی را برطرف می کند.

وی تصریح کرد: فراهم ساختن شرایط، توانمندسازی بخش خصوصی به عنوان پیشران درون زایی اقتصاد ملی، تسهیل فضای کسب و کار، درون گرایی هوشمندانه و تقویت روابط خارجی به صورت کاملا هدفمند، مشارکت در بهبود و عدالت اجتماعی و ارتقای بهره وری، ایجاد شفافیت در اقتصاد، مشارکت در احیا و اصلاح نظام بانکی و تلاش برای جذب سرمایه گذاری خارجی گوشه ای از برنامه های کرباسیان در دولت آینده است.

خدری بیان داشت: نقطه عطف تجربیات ایشان اصلاحات 4 سال گذشته در ساختار گمرک است که با ایجاد سامانه جامع گمرکی و سیستم IT در گمرک تحول جدی به وجود آورد و ما از ایشان می خواهیم این سیستم را در امور مالیاتی و بودجه ای پیاده سازد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس گفت: باید به همکارانی که به آمار و ارقام قاچاق کالا در گمرک اشاره کردند بگویم ای کاش شما آمار و ارقام قبل از تصدی کرباسیان را می دیدید و بعد قضاوت می کردید. انصاف چیز خوبی است!

وی اضافه کرد: عزیزان من یک لحظه احساس کردم در جلسه استیضاح وزیر اقتصاد هستم. آمار و ارقام که شما اعلام کردید مربوط به ایشان نمی شود.

خدری خاطر نشان کرد: سابقه خوب ایشان در نهاد سرمایه گذاری شهرداری ها بیانگر نوع نگاه او به جریان سرمایه گذاری است و باتوجه به اینکه  این خلل در اقتصاد ما احساس می شود تجربه اش می تواند کمک شایانی به جریان سرمایه گذاری در کشور کند.

نماینده مردم بوشهر در مجلس بیان داشت: کرباسیان سالهای متمادی در وزارتخانه ها و سازمان های مختلف اقتصادی خدمت کرده و اگر گوشه ای از تجارب ارزشمند خود را در وزارت اقتصاد به کار گیرد قطعا موفق خواهد شد.

 

انتهای پیام/

 

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی 

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل باشگاه خبرنگاران جوان از اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار