تاجگردون در موافقت با وزیر پیشنهادی بهداشت؛

برنامه هاشمی حتی یک درصد اختلاف هم با احکام بالادستی ندارد

نماینده مردم گچساران گفت: با مطالعه برنامه وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان نمی‌توان حتی یک درصد اختلاف با احکام بالادستی پیدا کرد.

برنامه هاشمی در مقابل اسناد بالادستی حتی یک درصد هم خطا نداردبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در موافقت با حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر پیشنهادی بهداشت، اظهار داشت: طرح تحول سلامت زاده مجلس بود و روزی که آن را تصویب می‌کردیم می‌دانستیم که نیاز امروز کشورمان است.

وی تأکید کرد: دولت علی‌رغم وجود کاستی‌های موجود برای طرح تحول سلامت کمک کرد.

نماینده مردم گچساران ادامه داد: با مطالعه برنامه قاضی‌زاده هاشمی نمی‌توان حتی یک درصد اختلاف با احکام بالادستی پیدا کرد و بر اساس گزارش تفریغ بودجه سال 94 که از سوی دیوان محاسبات ارائه شد در حجم سنگینی از کاستی‌ها وزارت بهداشت تخلفی نداشت.

تاجگردون با اشاره به حضور جهانگیری و ربیعی در صحن علنی مجلس گفت: یک نقصانی وجود دارد و از هر دو وزیر می‌خواهیم در ادامه راه این مسائل را حل کنند.

وی تصریح کرد: زمانی که شنیدیم قاضی‌زاده هاشمی تمایلی به حضور در دولت دوازدهم ندارد با تعدادی از نمایندگان خدمت وی رفتیم تا از او بخواهیم این راه را ادامه دهد زیرا قاضی‌زاده هاشمی بهترین فرد برای شناسایی مشکلات و رفع آن‌ها بود.

نماینده مردم گچساران اذعان داشت: در چندین سالی که بنده رئیس کمیسیون برنامه و بودجه بودم بیشتر اوقات آقای قاضی‌زاده هاشمی تا دیروقت پیگیر موضوعات بهداشت  بودند.

تاجگردون خطاب به قاضی‌زاده هاشمی افزود: اگر چه رفتار خوب شما با مستضعفان قابل ستایش است و ما از این بابت خوشحالیم، ای کاش دیگر وزرا هم به این موضوع توجه کنند.

وی با اشاره به کاهش واردات دارو و سهمه بندی آن، تصریح کرد: دیگر هر کسی، نمی‌تواند به کشور دارو وارد کند.

انتهای پیام /

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی بهداشت

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل باشگاه خبرنگاران جوان از اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار