حسن‌پور بیگلری در موافقت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی؛

حجتی از وزرای خوب کابینه روحانی است/ این وزیر پیشنهادی به دنبال جنجال سازی نیست

نماینده مردم سیرجان و بردسیر گفت: حجتی از وزرای خوب کابینه دولت روحانی است که من نگران از دست دادن او هستم.

حسن پوربه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شهباز حسن‌پور بیگلری نماینده مردم سیرجان و بردسیر در جریان رای اعتماد به کابینه دوازدهم و در موافقت با محمود حجتی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، اظهار داشت: اکثر قریب به اتفاق اعضای کمیسیون کشاورزی و اکثریت مجلس پیش از معرفی کابینه جدید دولت نگران بودند که چند چهره تأثیرگذار از جمله حجتی در کابینه دوازدهم حضور نداشته باشد.

وی با بیان اینکه حجتی تجربه بسیاری در عرصه جهاد کشاورزی دارد، ادامه داد: به راستی می‌توان حجتی را پدر کشاورزی ایران نامید و خدمات وی را امروز می‌توان از کشاورزانی که دستانشان پینه بسته است پرسید.

نماینده مردم سیرجان بیان داشت: اگر خدمات حجتی و همکارانش در استان‌ها، بخش‌ها و روستاها نبود، وضعیت کشاورزی کشور به این صورتی که می‌بینیم نبود و وی توانسته به خوبی امور این بخش را ساماندهی کند.

حسن‌پور خاطرنشان کرد:‌ سال گذشته شاهد صادرات بیش از 4 هزار میلیارد پسته سیرجان بودیم که اگر حجتی هماهنگی‌ها را انجام نداده بود ما شاهد چنین صادرات و جذب و سرمایه‌ای نبودیم.

این نماینده مجلس اظهار داشت: حجتی از وزرای خوب کابینه دولت روحانی است که من نگران از دست دادن او هستم، او به دنبال جنجال سازی نیست و قصد ندارد ذهن مردم را تشویش کند.

 انتهای پیام/

موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی

رای اعتماد مجلس به كابينه دوم حسن روحانی  

موافقان و مخالفان کابینه دوازدهم 

اعضای پیشنهادی کابینه دوازدهم+اسامی و برنامه وزرا

گزارش کامل باشگاه خبرنگاران جوان از اولین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار