رونمایی از کوثر کارت هوادری تیم فوتبال پدیده

در مراسمی آیینی و در حاشیه تمرین تیم فوتبال پدیده، از کوثر کارت هواداری به صورت رسمی رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  در این مراسم که با حضور تقی گرجی نیا رئیس هیات مدیره باشگاه پدیده، حمیدرضا کریمویی مدیر عامل این باشگاه، اعضای کادر فنی، بازیکنان و همچنین مسئولان استانی موسسه اعتباری کوثر برگزار شد، از کوثر کارت هواداری باشگاه پدیده به صورت رسمی رونمایی شد.


محمد رحیم گلبداغی مدیر شعب موسسه اعتباری کوثر در خراسان رضوی در این مراسم گفت: جای خرسندی است که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با باشگاه پدیده خراسان همکاری می‌کنیم.

وی افزود: قطعا با حمایت موسسه اعتباری کوثر از باشگاه پدیده، این باشگاه در ادامه فصل مشکلی را نخواهد داشت و در راستای ادامه حمایت این موسسه از ورزش، برنامه‌های ویژه‌ای را خواهیم داشت، که مهم‌ترین ثمره این طرح نصیب باشگاه پدیده خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه پدیده نیز در این مراسم گفت: در راستای همکاری موسسه اعتباری کوثر و باشگاه پدیده طی مذاکراتی که با این موسسه انجام دادیم، قرار بر این شد که در فصل جاری باشگاه پدیده با این موسسه در زمینه کانون هواداران و صدور کارت هواداری همکاری داشته باشد.

کریمویی افزود: هواداران می‌توانند با حضور در کلیه شعب موسسه اعتباری کوثر نسبت به دریافت کوثر کارت هواداری باشگاه پدیده اقدام نمایند.

وی گفت: هواداران می‌توانند با راه اندازی کوثر کارت از طریق گردش مالی این کارت و تراکنش‌هایی که با کارت‌های هواداری کوثر انجام می‌دهند از نظر مالی به باشگاه کمک کنند.
 
انتهای پیام//ف.ج
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار