زند حسامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

اعطای وام به ایده‌های کاربردی شرکت‌های دانش بنیان

مدیر کل دفتر توسعه و تجاری سازی معاونت علمی گفت: شرکت‌های دانش بنیان برای پیاده کردن ایده‌های کاربردی خود می‌توانند از صندوق نوآوری و شکوفایی وام کم بهره دریافت کنند.

افزایش بودجه نمایشگاه بازار سازی برای شرکت‌های دانش بنیان/ اعطای وام به ایده‌های کاربردی و خلاقحسام زند حسامی مدیر کل دفتر توسعه و تجاری سازی معاونت علمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: یکی از مسائل مهم در تجاری سازی جریان سازی در امور شرکت های دانش بنیان است تا افراد نخبه ایده و نوآوری خود را بتوانند به محصول و در نهایت به ثروت و کسب بازار های بین المللی تبدیل کنند.

وی بیان کرد: شرکت های دانش بنیان برای پیاده کردن ایده های کاربردی خود می توانند از صندوق نوآوری و شکوفایی وام کم بهره دریافت کنند، علم و خلاقیت خود را با دریافت این وام جامه عمل بپوشانند تامحتواهای خود را غنی تر کنند.

زند حسامی عنوان کرد: در نمایشگاه بازار سازی محتوایی امسال بیش از 400 شرکت حضور داشتند و هر سال بودجه این رویداد علمی افزایش پیدا می کند و در نمایشگاه سال قبل 10 هزار محصول معرفی و قراداد های خوبی بین شرکت های دانش بنیان و سرمایه گذاران به امضا رسید.

وی تاکید کرد: بازار سازی شرکت های دانش بنیان با هدف هویت بخشی این مراکز است و از پروژه آنها صیانت می کند؛ به نظرم برای پیشرفت شرکت های دانش بنیان و رشد محصولات باید جلوی واردات کالاهایی که در داخل کشور ساخته می شوند به طور کامل گرفته شود تا علم و فناوری در مسیر پیشرفت بیشتری قرار بگیرند.

انتهای پیام/

جزئیات اعطای وام به دارندگان  ایده‌های کاربردی و خلاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.