ارتقا امنیت عمومی با اعتماد متقابل مردم و پلیس

اعتماد متقابل مردم و پلیس به یکدیگر موجب ارتقا امنیت عمومی در جامعه می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ علیرضا باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران صبح امروز در جلسه شورای فرماندهی انتظامی استان در ساری با اشاره به اینکه هفته ناجا فرصتی بی بدیل برای ارائه خدمات مضاعف به مردم است بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی در هفته ناجا تاکید کرد.


وی اعتماد متقابل مردم و پلیس به یکدیگر را موجب افزایش امنیت در جامعه دانست و افزود: افزایش اعتماد عمومی موجب افزایش مشارکت عمومی و در نتیجه ارتقا امنیت در جامعه می‌شود.


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران رسانه‌ها را پل ارتباطی پلیس با مردم معرفی کرد و گفت: باید از این ظرفیت در راستای شناساندن زحمات و تلاش‌های کارکنان ناجا بهره برد و این امر کمک خواهد کرد تا مردم به خادمان خود در ناجا اعتماد کنند.


سرهنگ باقری با تاکید بر اینکه تدابیر ابلاغی برنامه‌های هفته ناجا در دو حوزه اصلی درون و برون سازمانی است، افزود: ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی ایرانی در بین کارکنان و خانواده آنان، تجلیل از کارکنان و خانواده ها، از مصادیق اقدامات درون سازمانی است.


وی اصلی‌ترین سرمایه ناجا را نیروی انسانی متعهد دانست و گفت: حفظ کرامت کارکنان و خانواده آنان در برنامه‌های هفته ناجا باید لحاظ شود چرا که موفقیت و بهره وری سازمان منوط به کارکنان توانمند و دارای انگیزه خدمتی است.


باقری رویکرد اجتماعی و ایجابی و تلاش برای جذب سرمایه اجتماعی در هفته ناجا را منجر به افزایش اعتماد و مقبولیت و ارتقای منزلت اجتماعی پلیس دانست و آن را از مصادیق اقدامات برون سازمانی اعلام کرد.


انتهای پیام/ع


ارتقا امنیت عمومی در گروه اعتماد متقابل مردم و پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.