ماجرای اتهام جادوگری به مدیر عامل از زبان مالک باشگاه

خبر دستگیری یک مدیر عامل به جرم ارتباط با جادوگران و رمال ها منتشر شد که البته شنیدن اصل ماجرا از زبان مالک تیم مورد نظر شنیدنی است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل گذشته و در جریان دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و سیاه‌جامگان که در ورزشگاه ثامن الائمه برگزار شد، ماموران نیروی انتظامی با توجه به حرکاتی که یک شخص پشت دروازه ماشین سازی انجام می داد و لباس عکاسی بر تن داشت به او مظنون می شوند و سریعا دستور بازداشت او را صادر می کنند و پس از اینکه این فرد توسط ماموران دستگیر شد مورد بازجویی مسئولان مربوطه قرار گرفت که با دستور چه کسی پشت دروازه رمالی می کرده است البته پس از مدتی  این خبر به دست فراموشی سپرده شده بود تا امروز که خبری در یکی از خبرگزاری ها منتشر شد که در آن عنوان شده بود یکی از مدیران عامل تیم های لیگ برتری به دلیل دست داشتن در فعالیت های جادوگری و رمالی نزدیک به سه سال از هرگونه فعالیت ورزشی محروم شده و طبق شواهد و قرائن می شد حدس زد که خبر فوق مربوط به علی عباسی، مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان باشد.

 برهمین اساس برای صحت و سقم این موضوع به سراغ محمدرضا عباسی، مالک باشگاه سیاه جامگان رفتیم که او در این باره به خبرنگار ما گفت: بدون شک  اگر ما جادوگر داشتیم در هفته پایانی با پیروزی مقابل پرسپولیس نمی توانستیم در لیگ بمانیم و بوسیله همان جادوگری که دوستان مدعی شده‌اند کارمان را پیش می‌بردیم  اما متاسفانه این نوع تهمت ها به هیچ وجه به ما نمی چسبد.

عباسی افزود: متاسفانه در مشهد افرادی وجود دارند که دوست دارند تیم ما به جای موفقیت به سمت نابودی برود و توصیه من به آنها این است که به جای اینکه کمر همت به نابودی ما ببندند به تیم ما کمک کنند. چوب لای چرخ باشگاه نگذارند،همچنین باید بگویم درمورد حکم محرومیت سه ساله پسرم چیزی نشنیدم و آن را تکذیب می کنم. از همین جا به دوستان اعلام می کنم بهتر است دست از این شیطنت ها بردارند.

او در مورد دیدار سیاه جامگان مقابل نفت تهران اظهار داشت: بازی سختی را مقابل تیم نفت در پیش داریم بالاخره همانطور که می دانید این تیم از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می برد و از طرفی در چهار هفته سپری شده از لیگ هفدهم نتوانسته نتایج چندان مناسبی را بدست آورد و همین عامل باعث می شود تا بازیکنان با جدیت خاصی به مصاف تیم حریف بروند.زیرا حریف دوست دارد با دست پر مشهد را ترک کند.

عباسی ادامه داد: خوشبختانه وضعیت تیم ما در این فصل رضایت بخش است و مطمئن باشید با توجه به بازیکنان خوبی که در اختیار داریم نسبت به فصل گذشته می توانیم نتایج به مراتب بهتری را بدست آوریم.  اکبر میثاقیان مهارت خاصی در بازی گرفتن از بازیکنان دارد و همین عامل سبب موفقیت تیم ما می شود.

مدعی قهرمانی ایران و لیگ قهرمانان را متوقف کردیم

مالک باشگاه سیاه جامگان درباره اهدای پاداش به بازیکنان این تیم گفت: همان گونه که می دانید بازیکنان ما با متوقف کردن پرسپولیس، اصلی ترین مدعی فتح لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا گام مثبتی را برای درخشش در ادامه رقابت های طاقت فرسا لیگ برتر بردارند و ما هم طبق وظیفه خودمان صلاح دانستیم مبلغی را به عنوان پاداش برای اعضای تیم در نظر بگیریم تا به نوعی از تلاش های بی وقفه آنان قدردانی کرده باشیم.البته این مطلب را باید عنوان کنم که این مبلغ ناچیز به هیچ وجه نمی تواند در مقابل موفقیت های بی شمار آنها چیزی محسوب شود.

عباسی در مورد تساوی پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان در ورزشگاه سلطان قابوس اظهار داشت:بالاخره پرسپولیس حکم تیم ملی را برای ما دارد و از اینکه شاگردان برانکو توانستند بازی 2بر باخته را به تساوی ارزشمند تبدیل کنند بسیار خوشحالم  و امیدوارم در بازی برگشت هم مقتدرانه مقابل حریف ظاهر شوند، در پایان هم با پیروزی زمین را ترک کنند.انشاالله موفقیت های نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا نه تنها همچنان تداوم داشته باشد،بلکه به عنوان قهرمانی این رقابت ها هم دست یابند.باید اذعان کنم پس از اینکه گادوین منشا توانست گل تساوی را وارد دروازه حریف کند به شدت خوشحال شدم.

او درباره عملکردمیثاقیان و دستیارانش گفت: عملکرد آنها آن قدر درخشان بوده که نیازی به تعریف و تمجید من نیست.اکبر میثاقیان با عشق و علاقه فراوان در سیاه جامگان کار می کند و از طرفی اتحاد، همدلی، مودت و دوستی در تیم ما زیاد است و همین قضیه موجب شده  تا تیم ما در این فصل بتواند به چنین نتایج آیده آلی دست یابد.

مالک باشگاه سیاه جامگان درباره شکایت مدیران تیم پدیده از مصطفی احمدی اذعان داشت:درست است مصطفی احمدی در ابتدای فصل نقل و انتقالات راهی تیم پدیده شد اما پس از صحبت هایی که با او انجام دادیم نظرش تغییر کرد دوباره به تیم ما بازگشت و همین موضوع سبب شد تا مدیران تیم پدیده از دست احمدی شاکی شوند و او را تهدید به شکایت کنند.ولی با توجه به اینکه تیم های سیاه جامگان و پدیده تنها تیم های مشهدی حاضر در لیگ برتر هستند بعید به نظر می رسد که مدیران باشگاه رقیب دست به شکایت از مصطفی احمدی بزنند.جدا از این مسئله رضا مهاجری نزدیک به چهار سال سرمربی تیم ما بود و در دوران بازیگری هم جزء بازیکنان با تعصب ابومسلم محسوب می شد.

مشکلی برای بازی در استادیوم امام رضا(ع) وجود ندارد

عباسی در پاسخ به این سوال که شنیده می شود با توجه به اینکه ورزشگاه امام رضا(ع)در مرکز شهر قرار دارد شورای تامین استان اجازه بازی کردن به 2تیم خراسانی را در لیگ برتر نمی دهد،پاسخ داد:درست است استادیوم امام رضا(ع)در خیابان خیام شهر مشهد قرار دارد و مطمئنا هنگام برگزاری بازی ها ترافیک عظیمی در سطح شهر ایجاد خواهد شد اما این را هم نباید فراموش کرد که بدون شک با راه اندازی این ورزشگاه هواداران زیادی برای تشویق بازیکنان ما به استادیوم خواهند آمد و حتی طی صحبت های که روز گذشته با هاشمی جواهری مدیر کل تربیت بدنی آستان قدس رضوی داشتم به من گفت که هنوز هم این ورزشگاه دچار نواقصی است و تمام سعی شان بر این است تا بتوانند با برطرف کردن این نواقص هر چه زودتر اجازه شورای تامین برای برگزاری مسابقات در این ورزشگاه بگیرند. در ضمن این ورزشگاه مجهز به پارکینگ  های متعدد است و طبق پیش‌بینی‌ها ماشین‌های تمام هواداران می‌تواند در این پارکینگ قرار بگیرد. همچنین خروجی‌های سکوها نیز طوری طراحی شده که ورزشگاه در 5 دقیقه تخلیه می‌شود و ازدحام جمعیت در ورزشگاه صورت نمی‌گیرد.

او در ادامه درباره اینکه شنیده می شود مسئولان آستان قدس اجازه تمرین کردن تیم های پدیده و سیاه جامگان را در این ورزشگاه صادر کرده اند گفت: این موضوع را تکذیب می کنم چرا که مسئولان به هیچ وجه اجازه تمرین کردن در این زمین را نمی دهند و تنها برای انجام بازی حق ورود به این استادیوم را داریم.

انتهای پیام/

واکنش مالک باشگاه سیاه جامگان به مسئله حضور جادوگران در تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار