در همدان انجام شد؛

تعیین هیات رئیسه شورای پنجم شهر همدان

هیات رئیسه شورای پنجم شهر همدان تعیین شدند.

تعیین هیات رئیسه شورای پنجم شهر همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،علی تعالی فرماندار همدان در مراسم تحلیف و انتخاب اعضای هیات رئیسه دوره پنجم شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: یکی از اولویت های زیربنایی دولت ایجاد زمینه اشتغال برای مردم است که برای رسیدن به این مهم همکاری شوراها با دولت برای جذب سرمایه گذار ضروری است.

وی بیان کرد: در حالیکه عنوان می شد همدانی ها رغبت کمتری به سرمایه گذاری در این استان دارند ولی با همت استاندار ،رغبت سرمایه داران به سرمایه گذاری در همدان افزایش یافت.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه ترکیب پنجمین دور شوراهای اسلامی شهر همدان قابل توجه است چراکه در این دور مردم با انتخاب از طیف های مختلف سیاسی، افرادی توانمند، کارآمد و جوان را شورا کردند افزود: شورای چهارم به همت شهردار و مجموعه کارکنان، عملکرد قابل قبولی از خود به جای گذاشتند و توانستند طرح تفصیلی شهر در زمینه پیاده راه سازی خیابان های شهر را شروع کنند.

تعالی تاکید کرد: گردشگری همدان با اجرای طرح پیاده راه سازی در 6 خیابان اصلی شهر دوباره زنده خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر همدان نیز بیان کرد: یکی از مهمترین و اساسی ترین اقدامات شورای چهارم ایجاد مرکز مطالعات و پ‍ژوهش‌های شورای شهر بود که با ایجاد این مرکز تلفیق علم و تجربه در شورا نهادینه و با امضای تفاهمنامه با دانشگاه‌های همدان از نظرات اساتید و متخصصین در زمینه واحدهای اجرایی شهر و تصمیمات راهبردی به عنوان اتاق فکر استفاده شد.

کامران گردان افزود: در زمینه عمرانی علاوه بر اقدامات فنی و عمرانی جاری طرح ‌های اثرگذاری مانند طرح پل شهید قهاری، زیرگذر پیامبر اعظم(ص)، پارکینگ آقاجانی ‌بیگ، پیاده‌ راه بوعلی، بازگشایی خیابان طالقانی، ساخت بیش از 15 پارک محله‌ای و نواری، ساخت و بازگشایی معابر در شهرک بهشتی، اعتمادیه، کوی محمدیه اجرایی شد.

وی بیان کرد: در بخش سرمایه‌گذاری نیز برنامه هایی نظیر شروع به ساخت میدان میوه و تره‌بار، پارکینگ آقاجانی بیگ مشارکت در طرح عصر طلایی برای احداث پارک ملل، ساخت بازارچه های محلی، فروشگاه ‌های محله ‌ای شهروند و مصوبه دریافت نکردن عوارض از هتل‌ها عملی شده است.

وی گفت: در حوزه حمل و نقل عمومی نیز خرید 31 دستگاه اتوبوس، بازسازی 40 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی، به کارگیری اتوبوس‌های گردشگری، ایجاد کارت بلیت الکترونیکی، ایجاد 150 ایستگاه و سایه‌بان اتوبوس با فروش تبلیغات محیطی، احداث 15 پارک سوار تاکسی، احداث پارک سوار سرگذر و نوسازی 550 تاکسی فرسوده انجام شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: در راستای ایجاد فضای بانشاط و زیباسازی شهر برای اولین بار ساخت المان های نوروزی و هدفگذاری برای ماندگاری یک سوم از این المان ها، نورپردازی مساجد و معابر شهری و مکان های گردشگری، بازسازی و جداره‌سازی بخشی از میدان امام، نصب تابلوهای راهنمای شهر، معابر و کوچه ها برابر استاندارد لازم، نقاشی‌های دیواری فاخر و دیوار نوشته ها صورت گرفت.

انتخابات تعیین هیات رئیسه شورای پنجم شهر همدان  پس از انجام مراسم تحلیف با نظارت فرماندار همدان در صحن شورا برگزار شد، ابرهیم مولوی به عنوان رئیس، علی فتحی نایب رئیس، حسین قره باغی خزانه دار، مریم روانبخش منشی و کامران گردان به عنوان سخنگو انتخاب شدند.

انتهای پیام/ص.ف

تعیین اعضای شورای پنجم شهر همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.