افزایش نظارت و اقدامات در موج پایانی سفر‌های تابستانی

در جلسه ستاد خدمات سفر خراسان رضوی بر افزایش نظارت و اقدامات کمیته‌های ستاد خدمات سفر خراسان رضوی در موج پایانی سفر‌های تابستانی تاکید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ محمد رحیم رهنما، دبیرستاد خدمات سفر خراسان رضوی در این جلسه گفت: فرودگاه، دفاتر و ایرلاین‌ها در صورت تاخیر در پرواز‌ها اطلاع رسانی انجام دهند تا خدمات شایسته‌ای به زائران و مسافران صورت گیرد.


وی افزود: همزمان با موج سفر‌های تابستانی در شهریور ماه باید نظارت‌های بیشتری از سوی کمیته‌ها نسبت به خدمات رسانی در بخش‌های مختلف صورت بگیرد.
 
واحدی، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی هم در این جلسه گفت:: با پیگیری‌های صورت گرفته اسامی دفاترخدمات مسافرتی غیر مجاز اعلام شده است و دبیر ستاد خدمات سفر شهرستان مشهد پیگیر فعالیت و تخلف این دفاتر است.

وی افزود: ثبت نام زائرین اربعین حسینی به زودی در سامانه شروع می‌شود و لزوم جلوگیری از دفاتر غیر قانونی و متخلف از جمله مسائلی است که مورد تاکید قرار گرفته است.

واحدی تصریح کرد: فعالیت‌های ستاد در صداوسیما باید اشاعه پیدا کند و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در صداوسیما انتشار پیدا کند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی با بیان این مطلب که دستگاه‌های ستاد باید عملکرد خود را مستند سازی کنند افزود:ستاد کمیته پرواز فرودگاه باید فعال باشد و کمیته تاخیرات فرودگاه به منظور بروز مشکلات احتمالی تشکیل شود.

وی گفت:افزایش قیمت در اطراف حرم مطهر رضوی یکی از موضوعاتی است که همیشه زائران و مسافران مطرح می‌کنند و باید این موضوع در موج پایانی سفر کنترل بیشتری شود.

واحدی افزود:ستاد خدمات سفر شهرستان مشهد نیز فعال است و مشکلات احتمالی را بررسی و برطرف می‌کند و تمامی کمیته‌ها نیز باید یک نیروی مستر در ستاد خدمات سفر داشته باشند تا اطلاع رسانی شایسته‌ای با توجه به حجم زائران و مسافران در این ایام صورت گیرد

مهدی فروزان سخنگوی ستاد خدمات سفر استان خراسان رضوی هم در ادامه این جلسه گفت: ستاد خدمات سفر در طول سال نیز فعال است و ستاد عتبات عالیات نیز فعال است و اوج خدمات سفر در حج تمتع امسال بود که اقدامات خوبی انجام شد.
 
وی افزود: ضرورت دارد در راستای خدمات دهی به زائران هم ستاد خدمات سفر شهرستان مشهد و هم استان خراسان رضوی فعال باشد .
 

در این جلسه جعفر زارعتی مسئول دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته در معاونت‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان و احمد دیناری نیز گزارشی از عملکرد ستاد خدمات سفر شهرستان مشهد ارائه کردند.

انتهای پیام//ف.ج
 

تشکیل جلسه ستاد خدمات سفر خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار