مدیرخانه ادبیات حوزه هنری اصفهان

ازدواج «به ساعت اصفهان»

مدیرخانه ادبیات حوزه هنری اصفهان از برگزاری دهمین همایش فصلی شعر «به ساعت اصفهان» به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) در تالار سوره خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین خالقی‌پور  اظهار کرد: دهمین همایش فصلی شعر «به ساعت اصفهان» قرار است امروز (پنجشنبه) در تالار سوره حوزه هنری برگزار شود.

وی افزود: موضوع این بار همایش به مناسبت اول ذی‌الحجه و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)، ازدواج خواهد بود و اجرای این برنامه به روال دفعات قبل به عهده سعید بیابانکی است.

مدیرخانه ادبیات حوزه هنری اصفهان خاطرنشان کرد: مهمان ویژه این برنامه ناصر فیض و عباس احمدی از طنزپردازان با‌تجربه کشور هستند که به قرائت اشعاری از خود نیز خواهند پرداخت.

وی یادآور شد: در کنار برنامه شعرخوانی، اجرای استند آپ کمدین اصفهانی، سید محسن هاشمی را هم خواهیم داشت و جمعی از شاعران اصفهان هم به قرائت اشعار خود در این مراسم می‌پردازند.

خالقی‌پور اذعان کرد: برای دهمین همایش فصلی شعر «به ساعت اصفهان» هم با موضوع ازدواج فراخوان ارسال اثر داده شده بود که بیش از 300 شعر از حدود 160 شاعر به دست ما رسید و قرار است منتخبان این فصل در این برنامه هم اشعار خود را قرائت کنند.

مدیر خانه ادبیات حوزه هنری تأکید کرد: این برنامه از ساعت 17:30 امروز (پنجشنبه) در تالار سوره حوزه هنری واقع در خیابان آمادگاه پذیرای علاقه‌مندان به شعر و ادبیات خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.