مرکز علمی کاربردی شهرداری قم دانشجو می پذیرد

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم گفت: این مرکز برای نیمسال اول تحصیلی در سه کد رشته در مقطع کارشناسی ناپیوسته حرفه‌ای و مهندسی فناوری دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛آزاددانا،رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم با اشاره به راه‌اندازی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم از سال 82 اظهار کرد: تاکنون موفق شده‌ایم که 23 کد رشته مختلف را در این مرکز به دانشجویان و متقاضیان در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ارائه کنیم.

وی اهداف راه‌اندازی این مرکز را توسعه آموزش‌های بلندمدت کاربردی و مدیریتی در حوزه مدیریت شهری، فراهم‌آوردن زمینه‌های تحصیلی مناسب و قابل دسترس برای شهروندان قمی، کمک به بالابردن ظرفیت دانشجویی و سهیم شدن در توسعه استان و توانمندسازی و ارتقاء حرفه‌ای کارکنان شهرداری عنوان کرد و افزود: به همین منظور در نیمسال اول سال تحصیلی 96-97 اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ناپیوسته خواهیم کرد.


رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم گفت: کارشناسی حرفه‌ای حفاظت و پیشگیری از حریق و حوادث، کارشناسی حرفه‌ای معماری و طراحی محیط داخلی و مهندسی فناوری معماری و طراحی و نوسازی بافت‌های فرسوده از جمله رشته‌هایی هستند که پذیرش در آنها برای مهرماه امسال صورت می‌گیرد.
وی گفت: جز رشته کارشناسی حرفه‌ای حفاظت و پیشگیری از حریق و حوادث که پذیرش آن ویژه مردان شاغل است، در رشته‌های دیگر پذیرش مشترکا برای مردان و زنان صورت می‌گیرد.


آزاددانا اذعان کرد: علاقمندان برای ثبت‌نام می‌توانند از تاریخ 29 مرداد ماه تا پنجم شهریورماه امسال به سایت سازمان سنجش به نشانی Sanjesh.org مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام/ش

پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی شهرداری قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار