در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اجرای کنسرت‌های محمد علیزاده در کرمانشاه بعد از ماه محرم/ این خواننده امروز از بیمارستان مرخص می‌شود

تهیه‌کننده آلبوم‌های محمد علیزاده گفت: این خواننده امروز بعد از ظهر از بیمارستان مرخص می‌شود.

اجرای کنسرت‌های محمد علیزاده در کرمانشاه بعد از ماه محرم/ این خواننده امروز از بیمارستان مرخص می‌شودصدرالدین حسین‌خانی تهیه‌کننده آلبوم‌ها و کنسرت‌های «محمد علیزاده»، در مورد آخرین وضعیت پزشکی این خواننده موسیقی پاپ ایران به خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: حال علیزاده بهتر است ولی همچنان طبق نظر پرشکان و حساسیت های خودمان در بیمارستان بستری است اما  امروز، از بیمارستان مرخص می‌شود.

وی پیرامون لغو کنسرت‌های چهارم و پنجم شهریور ماه در کرمانشاه اظهار داشت: کنسرت‌های این دو روز کنسل شده است و زمان بعدی برای برگزاری کنسرت در این استان به بعد از ماه محرم موکول می‌شود و زمان دقیق آن هم اعلام می‌گردد. کنسرت‌های یازدهم و دوازدهم شهریور ماه محمد علیزاده در سالن همایش میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران همچنان پابرجا است و ما قبل از برگزاری کنسرت در سالن همایش میلاد، یک کنسرت هم در استان بروجرد داریم که برگزار خواهد شد.

محمد علیزاده که در میانه‌های تور کنسرت‌های تابستانی خود قرار دارد، به دلیل ابتلا به بیماری عفونت ویروسی به بیمارستان منتقل شد و در حال حاضر تحت معالجه قرار گرفته است.

علیزاده قرار بود در روزهای چهارم و پنجم شهریور در شهر کرمانشاه روی صحنه برود و به اجرای برنامه بپردازد.

 

انتهای پیام/

تازه‌ترین اخبار از وضعیت جسمی علیزاده و برگزاری کنسرت‌هایش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار