با پیروزی بر روسیه در فینال؛

نوجوانان والیبالیست ایران بر بام جهان ایستادند

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در هشتمین و آخرین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان موفق به شکست روسیه شد تا برای دومین بار به مدال طلای این رقابت ها دست یابد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نهایی پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر زیر 19 سال جهان امروز (یکشنبه) با هشت دیدار پیگیری شد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران از ساعت 19 به وقت محلی و 20 و 30 به وقت تهران در دیدار نهایی این رقابت ها به مصاف روسیه رفت و سه بر یک به پیروزی رسید تا با هشت پیروزی متوالی قهرمانی این رقابت ها شود. تیم ایران در این رقابت ها 24 ست حریفان خود را شکست داد و تنها در سه ست مغلوب شد.
شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در سه سوم 25 بر 21 مغلوب روسیه شدند اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 23 و 25 بر 20 روسیه را شکست دادند.
ملی پوشان نوجوان ایران در دیدارهای قبلی (دور مقدماتی) موفق به شکست ایتالیا (سه بر دو)، مکزیک (سه بر صفر)، چین (سه بر صفر) و جمهوری چک (سه بر صفر) شده بودند و در دیدار مراحل اول و دوم پلی آف نیز ترکیه و برزیل را سه بر صفر شکست داده بودند. تیم ایران در مرحله نیمه نهای نیز کره جنوبی را سه بر صفر از پیش رو برداشت.

انتهای پیام/

قهرمانی تیم والیبال نوجوانان در جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار