جشنواره فرهنگی ورزشی کویر در بافق با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان بافق گفت: نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی کویر بافق همزمان با هفته دولت و هفته ازدواج با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

نارگانی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰نفر از بانوان بافقی در این جشنواره شرکت کردندافزود: ورزشکاران در رشته های دارت،خروس جنگی،لی لی،فوتبال رومیزی و گونی بازی باهم به رقابت پرداختند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ ورزش و ایجاد شور و نشاط بین ورزشکاران عنوان کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان بافق خاطرنشان کرد:در این مسابقه ورزشکاران در رده های سنی ۷تا ۷۰سال استعداد و توانایی های خود را به نمایش گذاشتند.

نارگانی به تشریح مقام های برتر در این مسابقه پرداخت و بیان کرد:در رشته دارت ورزشکاران فاطمه حسینی،فاطمه لیریایی و بتول محمدی موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

وی افزود:در رشته لی لی و در رده سنی زیر 15 سال مهسا تقی زاده ، فاطمه حفیظ زاده و آتنا فلاح به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی بالای 15 سال نیز سمیه محمد علیزاده ، فاطمه السادات افتخاری و نجمه زینلیان مقامهای اول تا سوم را از آن خود کردند .
رئیس اداره ورزش و جوانان بافق به رتبه های برتر در رشته های گونی بازی،خروس جنگی وفوتبال رومیزی اشاره و بیان داشت:در رشته گونی بازی سمیه شیری مقام قهرمانی و مهدیه تشکری و نجمه رنجبر به ترتیب برسکوی دوم و سومی این دوره از مسابقات ایستادند.

نارگانی افزود:در رشته خروس جنگی افسر زینلیان به مقام اول دست یافت و حدیثه فتوحی و سارا رجبی به ترتیب دوم و سوم شدند ودر رشته فوتبال رو میزی مقام اول به ملیحه اخیگان رسید ، فاطمه دمبوسی دوم و سیما حکمت به مقام سوم دست یافت.

این جشنواره فرهنگی ورزشی کویر با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق و هیت انجمن های ورزشی اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار که درپایان از نفرات برتر با اهدا مدال و جوایز تقدیر شد.

انتهای پیام/ ی

پایان جشنواره فرهنگی ورزشی کویر در بافق با معرفی نفرات برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.