مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم:

۸ شهریور،۷۵ پروژه شهری همزمان باهفته دولت افتتاح می شود

عابدی خرسندگفت: ۷۵ پروژه شهری با اعتبار ۷۵۶ میلیارد ریال در ۸ شهریور افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ حمیدرضا عابدی خرسند، مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم، گفت: با اشاره به برنامه‌های ویژه شهرداری قم همزمان با هفته دولت ،پروژه‌های ویژه‌ای همزمان با این هفته آماده افتتاح شده که همچون دیگر ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهر پروژه‌های شهری نیز در مراسمی به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

 عابدی خرسندافزود: همزمان با هفته دولت و در مراسمی ویژه 75 پروژه شهری با اعتباری بالغ بر 756 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

 وی ادامه داد: با بیان اینکه 75 پروژه شهری همزمان با هفته دولت در شهر قم آماده بهره‌برداری شده است،برای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 756 میلیارد تومان در بخش‌های عمرانی، خدماتی، ترافیکی و فرهنگی هزینه شده است.

 مدیرکل روابط عمومی بین‌الملل شهرداری قم عنوان کرد: با اشاره به جزئیات این پروژه‌های شهری بر این اساس همزمان با هفته دولت 60 پروژه عمرانی، 10 جایگاه کوچک سوخت رسان، سه ایستگاه آتش نشانی و دو پروژه فرهنگی به بهره‌برداری رسیده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

 عابدی خرسند خاطرنشان کرد: مراسم رسمی افتتاح این پروژه‌ها در هشتمین روز از شهریورماه و همزمان با سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در آخرین روز هفته دولت ساعت 10 صبح در سالن رضوان مرکز همایش‌های شهرداری قم با حضور نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی ، اعضاء شورای اسلامی شهر ، مسوولان استان و مدیران شهری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

 افتتاح 75 پروژه شهری با اعتبار 756 میلیارد ریال در قم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.