چرا هرگز نباید در تالاب شنا کرد + تصاویر

پلیس با همراهی آتش‌نشانان جسد بی‌جان جوان 32 ساله‌ای را از تالاب بیرون کشید.

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پلیس انگلیس پس از کشف جسد یک جوان 32 ساله در یکی از تالاب های این کشور، در خصوص شنای افراد در چنین مکان هایی هشدار داد. جسد بی جان این جوان که هویتش مشخص نشده است در روز شنبه در تالاب " هوربوری" در ناحیه ویکفیلد انگلیس پیدا شد. گفته می شود وی اهل یکی از کشورهای اروپای شرقی است.

سخنگوی پلیس منطقه " یورک شر غربی " در این خصوص گفت : " گروه‌های امداد در جست‌وجوی این جوان در حوالی محلی بودند که ناپدید شده بود. سرانجام در بعدازظهر شنبه جسد وی را در این تالاب پیدا کردند."

چرا هرگز نباید در تالاب شنا کرد + تصاویر

 وی افزود: " به همه افراد در خصوص شنا و یا وارد شدن به چنین آب هایی هشدار جدی می دهم و اعلام می کنم ورود به چنین تالاب ها یا مکان هایی که محل رهاسازی پساب ها و فاضلاب های صنعتی است می تواند بسیار خطرناک باشد."

چنین آب هایی حتی در ماههای گرم تابستان بسیار سرد هستند و ورود ناگهانی افرادی که مشکل تنفسی دارند به این آب ها می تواند منجر به تشنج آنها شود. همچنین بستر چنین مکان هایی مملو از گل و لای و یا موارد مشابه است و باعث گیرافتادن شناگران و در نتیجه خطر مرگ برای آنها باشد.

چرا هرگز نباید در تالاب شنا کرد + تصاویر

انتهای پیام/

خطر شنا کردن در تالاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار