تمرین تاکتیکی تیم ملی ایران لغو شد/ شاگردان کی روش در هتل تمرین کردند

تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان امروز در هتل محل اقامت خود زیر نظر کارلوس کی روش و با حضور لژیونرها پیگیری شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با رسیدن بازیکنان لژیونر دعوت شده به سئول، تمرینات روز چهارم تیم ملی فوتبال ایران در هتل محل اقامت ملی پوشان زیر نظر کادر فنی پیگیری شد.

با توجه به تمرینات فشرده و پرفشار روز گذشته تیم ملی، کارلوس کی روش بعدازظهر امروز بیشتر با بازیکنانی که از اروپا آمده بودند تمرین کرد.

کریم انصاری فرد، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی ،علیرضا حقیقی، رضا قوچان نژاد، علیرضا جهانبخش در زمین هتل زیر نظر مربیان تمرینات خود را برگزار کردند.

رامین رضائیان و سیدجلال حسینی در سالن بدنسازی زیر نظر کادر فنی به تمرینات خود پرداختند. همچنین سامان قدوس و احسان حاج صفی نیز امروز به اردوی تیم ملی ملحق می شوند.

تمرین نکردن تیم ملی در زمین تمرینی واکنش یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال کره جنوبی را در پی داشته است.

او در گفت و گو با رسانه های این کشور اظهار داشت: من هم شنیدم که تمرین گروهی تیم ملی فوتبال ایران لغو شد و بازیکنان در هتل تمرین میکنند. آنها با توجه به ورود چند بازیکن جدید به محل اردو قصد تمرکز روی برنامه های داخلی خود را دارند.

وی در رابطه با ورود سایر ملی پوشان ایرانی به کره جنوبی گفت: خیلی سخت است که بازیکنان بخواهند به صورت فردی راهی ژاپن و سپس کره جنوبی شوند. ما تاکنون شکایتی از ایران درباره سازماندهی ورود آنها دریافت نکردیم.

در پی مصدومیت پژمان منتظری، بازیکن تیم ملی کشورمان، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی پس از پایان تمرین امروز، برای حمایت از پژمان منتظری با پیراهن شماره 15 تیم ملی عکس یادگاری گرفتند.
مدافع باتجربه ملی پوش کشورمان اخیرا با مصدومیتی مواجه شده است ، به همین علت تمامی بازیکنان امروز و اعضای کادر فنی برای این بازیکن آرزوی سلامتی و بهبودی کردند و با پیراهن شماره 15 تیم ملی عکس یادگاری گرفتند.

انتهای پیام/


واکنش کره ای ها به لغو تمرین تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار