پاداش کنفدراسیون آسیا و مشکل بانکی برای دریافت؛

سفر نمایندگان پرسپولیس به مالزی،هر چمدان 100 هزار دلار!

باشگاه پرسپولیس براى دریافت پاداش لیگ قهرمانان آسیا باید ۵ نماینده چمدان به دست را به مالزى اعزام کند.

امیر علی حسینی مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا مبلغی را برای کمک هزینه سفر باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت می کند. همچنین باشگاه های آسیایی به ازای صعود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان آسیا پاداشی را دریافت می کنند. باشگاه ها هم می توانند این پاداش را نقدی دریافت کنند و هم پول به حساب بانکی شان واریز شود.

او ادامه داد:نحوه پرداخت پاداش ها بستگی به شرایط باشگاه ها و قوانین کشورها دارد که با توجه به تحریم کشورمان ، ما باید این پاداش را به صورت نقدی دریافت کنیم.

حسینی بیان کرد: طبق قانون afcبه ازای هر 100 هزار دلار باید یک نماینده باشگاه به مالزی فرستاده شود که در صورت راه یابی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید 5 نماینده از طرف باشگاه  در ازای دریافت 470 هزار دلار  به مالزی بروند تا این مبلغ دریافت کنند.

مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا هماهنگی های لازم را با حراست فرودگاه و مراجع قانونی انجام می دهد تا انتقال وجه به صورت قانونی صورت بگیرد. همچنین باشگاه می تواند مبلغ دریافتی را از طریق صرافی در مالزی به پول رایج کشور تبدیل کند تا انتقال راحت تر صورت بگیرد.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: اگر تیم ما به مرحله نیمه نهایی صعود کند در آن صورت مسئولان باشگاه باید به فدراسیون فوتبال اعلام کنند تا کنفدراسیون فوتبال آسیا را در جریان این موضوع باشد که پاداش را به صورت نقدی دریافت می کنیم. به هر حال  دریافت پاداش از afc  دو هفته طول می کشد تا این نهاد اجرایی این مبلغ را فراهم کند.

انتهای پیام/

مبلغ پاداش صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار