به مناسبت هفته دولت

برگزاری رقابت قوی ترین مردان روستایی خاش

رئیس اداره ورزش و جوانان خاش سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ششمین روز هفته دولت رقابت قوی ترین مردان روستایی این شهرستان در بخش مرکزی برگزار شد.

برگزاری رقابت قوی ترین مردان روستایی خاشبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مسافر شهنوازی  رئیس اداره ورزش و جوانان خاش سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: این مسابقات با شرکت پنج ورزشکار پرتوان با حمایتهای ویژه فرماندار و بخشدار مرکزی این شهرستان در روستای اسماعیل آباد برگزار شد.

وی افزود: قوی ترین مردان بخش مرکزی خاش در جابه جایی و حمل لاستیک لودر، کیسه های 90، 80 و 70کیلویی و بالا بردن وزنه 60 کیلویی با هم به رقابت پرداختند.

شهنوازی  تصریح کرد: حمید اتحادی به مقام نخست این رقابت دست پیدا کرد.

وی بیان کرد: در پایان به نفر نخست این رقابت یک راس گوسفند، نفر دوم مرغ بومی و به نفر سوم لوازم خانگی اهدا شد.

محمد اکبر چاکرزهی فرماندار خاش با تبریک هفته دولت و قدردانی از تلاشهای مسئولان در مبحث اجرای فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در مناطق روستایی گفت: اجرای مسابقات ورزشی در روستاها سبب سلامت جوانان می شود.

مجتبی شجاعی بخشدار مرکزی خاش  اظهار داشت: با نگاه ویژه دولت و خیران همواره شاهد رونق ورزش در بخش مرکزی خاش بوده ایم که به دنبال آن در رشته های مختلف ویژه مردان و بانوان مسابقاتی در ابعاد محلی، استانی و کشوری برگزار شده است.

گفتنی است ؛همایش پیاده روی خانوادگی همزمان با پنجمین روز هفته دولت با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، مدیران ادارات و شماری از مردم امروز/سه شنبه/در روستای اسماعیل آباد بخش مرکزی برگزار و در پایان به قید قرعه به شرکت کنندگان جوایز نفیسی از سوی اداره ورزش و جوانان خاش و دهیاری اسماعیل آباد اهداء شد.

انتهای پیام/ع

رقابت قوی ترین مردان روستایی خاش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار