قدردانی از 48 کارمند نمونه و ایثار گر در گیلان

در مراسمی از 48 کارمند نمونه و ایثار گر گیلانی قدردانی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سردار علی شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء گفت: از در این مراسم از کارمندان نمونه و ایثارگر و همچنین فرماندهان برتر پایگاه های مقاومت حوزه کارمندی و سرمربیان حلقه های صالحین بسیج استان گیلان به جهت ارایه خدمات ارزنده قدردانی شد.

وی عظمت و اقتدار این سرزمین را مرهون روحیه ایثار و فداکاری فرزندان رشید این سرزمین دانست و گفت : مصداق بارز این ادعا شهدای گران قدر دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم زینبی است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیاء با اشاره به قدرت دفاعی و توان بازدارندگی نیروهای مسلح برای دفاع از کیان اسلامی تصریح کرد : این اقتدار با جد و جهد فرزندان مستعد و با اراده این مرز و بوم و در بستر روحیه ایثار و جهاد به دست آمده است.

سردار علی شادمانی با بیان اینکه نیل به اهداف والای انقلاب و تحقق تمدن اسلامی مستلزم تاسی هر چه بیشتر از فرهنگ خودباوری و جهاد است تصریح کرد: اگر روحیات حاکم در عرصه دفاع و امنیت را در دیگر بخش های اداری و اقتصادی کشور تعمیم دهیم بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی موجود حل خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ع

تجلیل از کارمندان نمونه و ایثار گر گیلانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.