وزارت خارجه انگلیس خبر داد:

بیش از 24 هزار انگلیسی امسال حاجی می‌شوند

وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد بیش از ۲۴ هزار تبعه این کشور امسال مناسک حج را به جا خواهند آورد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری الشرق الاوسط مصر، وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد انتظار می رود بیش از 24 هزار مسلمان انگلیسی امسال مناسک حج را در مکه مکرمه بجای آورند.

مرکز رسانه ای و ارتباطات منطقه ای دولت انگلیس که در دبی مستقر است در بیانیه ای اعلام کرد: وزارت خارجه انگلیس اهمیت فریضه حج را نزد مسلمانان انگلیسی درک می کند و تلاش دارد تا به آنها در زمینه های گوناگون خدمات کنسولی ارائه دهد.

این مرکز در ادامه اعلام کرد خدمات کنسولی شامل صدور سند سفر اضطراری (گذرنامه اضطراری) بجای گذرنامه های گم شده، کمک به حجاج بیمار یا افرادی که نیازمند مراقبت در بیمارستان هستند، کمک رسانی به خانواده هایی که برای آنها موارد فوت پدیده آمده، ارائه اطلاعات در خصوص وکلای محلی و مترجمان فوری و پزشکان و ارائه اطلاعات در خصوص موارد انتقال پول از جمله خدمات کنسولی وزارت خارجه انگلیس می باشد.

همچنین کنسولگری انگلیس در جده اعلام کرد: به مهمانان خدا که از انگلیس می آیند خوشامد می گوییم و برای آنها و تمامی حجاج، حج ایمن و مقبول را آرزومندیم. تیمی از کنسولگری انگلیس برای کمک رسانی و ارائه مشورت های لازم به شهروندانمان آماده خدمت رسانی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار