فرماندار بم خبرداد؛

بخش داخلی بیمارستان بم مجهز شد

فرماندار بم از بهره برداری 86طرح عمرانی ونیز تجهیز بیمارستان پاستور بم خبرداد.

بخش داخلی بیمارستان بم مجهز شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان رضا اشک فرماندار بم از افتتاح و راه اندازی 86طرح عمرانی در مجموع در هفته دولت در این شهرستان خبرداد.

وی افزود: افتتاح طرح های شهرداری بم در قالب 22 پروژه و 11 دستگاه خودرو خدماتی عمرانی با اعتبار 17 میلیارد تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت

وی با اشاره به راه اندازی مرکز ترک اعتیاد با اعتبار500میلیون تومان گفت: افتتاح ساختمان پلاتو نمایش با زیر بنای 130 متر و ظرفیت 100 نفر با اعتبار 350 میلیون تومان با حضور مدیر کل ارشاد اسلامی استان کرمان و انجمن هنر های نمایشی بم در پارک 22 بهمن افتتاح و به بهره برداری رسید .

 فرماندار بم تصریح کرد: گازرسانی به بخش بروات با 177 کیلومتر شبکه توزیع و 5 خط تقویت با اعتباری بالغ بر 14 میلیارد پانصد میلیون تومان نیز افتتاح شد.

وی با بیان اینکه سالن انتظار زندان بم نیز با اعتبار280میلیون راه اندازی شده است اظهار کرد: کلنگ زنی خوابگاه دخترانه دانشگاه علوم پزشکی بم در زمینی به مساحت 7 هزار متر مربع و ظرفیت 400 دانشجو با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

فرماندار بم تاکید کرد:ساخت و افتتاح لابی بیمارستان پاستور بم با اعتبار 500 میلیون تومان به بهره برداری رسید ونیزبخش داخلی بیمارستان پاستور بم با مجهز ترین امکانات با 25 تخت و اعتبار 1 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ح

شهر بم شاهد افتتاحیه های بهداشتی وعمرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.