انعقادتفاهم‌نامه همکاری مابین شرکت‌ شهرک‌های صنعتی و اتاق بازرگانی سنندج

تفاهم نامه همکاری فی مابین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج و شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان به امضا رسید.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ ظهر امروز تفاهم نامه همکاری فی مابین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج و شرکت شهرک‌های صنعتی استان کردستان در محل جلسات اتاق بازرگانی سنندج به امضا رسید..

گفتنی است، اهداف این تفاهم نامه استفاده از ظرفیت‌های موجود طرفین در زمینه افزایش صادرات، ارتقای بهره‌وری و رقابت‌پذیری صنایع کوچک و متوسط است.

یکی دیگراز اهداف انعقاد این تفاهم‌نامه کمک به ایجاد و توسعه شبکه‌های کسب و کار در صنایع کوچک و متوسط استان با رویکرد صادرات و هماهنگی و مساعدت در برنامه ریزی و جذب مشترک سرمایه‌گذاری به جهت تسهیل شرایط ورود به شهرک‌ها و نواحی صنعتی است.

چنین اعمال سیاست‌های انگیزشی برای واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی جهت انتقال دفاتر مرکزی و کارت بازرگانی از تهران به مرکز استان، تلاش برای عضویت واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی استان در اتاق بازرگانی سنندج و استفاده از این واحدها از ظرفیت‌های اتاق بازرگانی از اهداف مهم این تفاهم‌نامه خواهد بود.

 گفتنی است که، تشریک مساعی در توسعه رشته صنعت‌ها، شبکه‌ها و خوشه‌های مصوب استان  و حمایت از شکل گیری و تقویت کنسرسیوم‌های صادراتی و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری خارج از کشور به کنسیرسیوم‌ها

 و استفاده از ظرفیت دانشگاهی و مجامع علمی و همچنین حمایت از رسانه‌های کاربردی مرتبط در حوزه تجارت و صنایع از عمده‌تریناهداف این تفاهم نامه خواهد بود.

 در پایان این جلسه، رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی از برگزاری جلساتی فصلی و هر سه ماه یکبار در جهت بررسی عملکرد و نتیجه این تفاهم‌نامه خبر داد.

 انتهای پیام/م ح

انعقاد این تفاهم‌نامه به توسعه شبکه‌های کسب و کار در صنایع کوچک کردستان کمک می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.