انتخاب مدیر نمونه در آموزش و پرورش بهشهر

قربانعلی اصغری مدیرآموزش و پرورش شهرستان بهشهر به عنوان مدیر نمونه شهرستان انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران اعلام کرد طی مراسمی که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت باحضور معاون عمرانی استاندار مازندران، امام جمعه بهشهر، فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین شهرستان در سالن بصیرت بهشهر برگزار شد، قربانعلی اصغری مدیرآموزش و پرورش شهرستان بهشهر به عنوان مدیر نمونه شهرستان انتخاب شد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر در این مراسم گفت: آموزش و پرورش شهرستان در طول سال‌های اخیر تلاش کرده است تا در زمینه تعلیم و تربیت قدم‌های موثر و قابل توجهی بردارد.

 

قربانعلی اصغری افزود: با تلاش‌های صورت گرفته اقدامات خوبی در حوزه تعلیم و تربیت شهرستان انجام گرفته و دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان نیز در مسابقات مختلف توانسته اند در سطح استان و کشور به موفقیت‌های بزرگی برسند.

 

وی ادامه داد: همچنین در زمینه بهبود فضا‌های آموزشی شهرستان تلاش شد تا از ظرفیت خیران مدرسه ساز استفاده شود و به کمک خیران امکانات در مدارس بهشهر افزایش باید.

 

اصغری گفت: موفقیت‌های به دست آمده حاصل تلاش‌های مجموعه کارکنان آموزش و پرورش شهرستان است و به طور قطع بدون مشارکت فرهنگیان بهشهری این موفقیت به دست نمی‌آمد.


انتهای پیام/ع


مدیر آموزش و پرورش بهشهر مدیر نمونه شهرستان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار