با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

پست ۶۶ کیلوولت برق برازجان وارد مدار شد

با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پست ۶۶ کیلوولت برق برازجان با سرمایه‌گذاری ۴۳ میلیارد ریال وارد مدار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،در مراسم افتتاح ایستگاه برق ۶۶ ولت برازجان که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعدازظهر امروز به بهره‌برداری رسید،این ایستگاه برق وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در توسعه زیرساخت‌های استان بوشهر اظهار داشت: یکی از نیاز‌های اصلی مناطق جنوب تأمین برق پایدار و مطمئن است که اکنون استان بوشهر از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

ربیعی با اشاره به اینکه در هفته دولت پروژه‌های مختلفی به بهره‌برداری رسید، افزود: افتتاح طرح‌های برق‌رسانی از جمله طرح‌های مورد افتتاح در هفته دولت بود که سبب تقویت انرژی پایدار به ویژه در مراسم جنوب کشور بوده است.

مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس و بوشهر نیز با بیان اینکه در هفته دولت ۵ پروژه برق‌رسانی در استان بوشهر افتتاح شد، گفت: در این هفته به ارزش ۱۵۳ میلیارد ریال طرح برق‌رسانی وارد مدار شد که نقش مهمی در تأمین برق مطمئن و پایدار دارد.

عبدالعزیز بهرانی با قدردانی از حمایت‌های مسئولان استان بوشهر در اجرای طرح‌های برق‌رسانی به افتتاح پست ۶۶ کیلوولت برازجان پرداخت و بیان کرد: این ایستگاه برق که نقش تأثیرگذاری در پایداری ولتاژ برق دارد با سرمایه‌گذاری ۴۳ میلیارد ریال اجرا شده است.

وی افزود: در اجرای این طرح برق ۶۳ کیلوولت به ۲۰ کیلوولت تبدیل می‌شود و ظرفیت آن ۴۰ مگاولت آمپر است.

مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس و بوشهر افزود: با افتتاح این پروژه زمینه اشتراک متقاضیان جدید در شهرستان دشتستان فراهم شده است.

انتهای پیام/پ

بهره مندی ساکنان براز جان از نعمت برق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
جدی