معاون وزیر ورزش و جوانان در مهاباد:

۱۴ هزار میلیارد تومان به ورزش استان‌ها اختصاص یافت

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان گفت: ۱۴ هزار میلیارد تومان به ورزش استان‌ها اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،محمدرضا داورزنی در نشست با خبرنگاران در شهرستان مهاباد با اشاره به تخصیص 14 هزار میلیارد ریال اعتبار به ورزش استان‌ها اظهار داشت: این اعتبار در بخش طرح نیمه تمام استان‌ها، سمن‌ها، ورزش‌های همگانی، جوانان، هیئت‌های ورزشی، جاده‌های تندرستی و ورزش جانبازان و معلولان هزینه می‌شود.

وی افزود: موضوع‌های جدی و گره‌هایی در ورزش قهرمانی وجود دارد که یکی پس از دیگری در حال باز شدن است و اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی و کمیته ملی المپیک نهایی شده است و به هیئت دولت رفته و نظام جامع باشگاه داری هم در حال آماده سازی است.

داورزنی با اشاره به دیگر اقدامات تصریح کرد: اداره کل منحل شده وزارت ورزش و جوانان برای پیگیری طرح‌های عمرانی در استان‌ها احیاء می‌شود و طرح‌های نیمه تمام و طرح‌های مورد نیاز شهرستان‌ها و استان‌ها به وسیله این اداره کل پی گیری و انجام می‌شود.

وی یادآور شد: ظرفیت مناسب ورزشی در شهرستان مهاباد وجود دارد و این موضوع برایمان بسیار باارزش است و در این راستا حمایت از تیم والیبال مقاومت فرمانداری مهاباد در اولویت قرار دارد و از والیبال دوستان این شهرستان انتظار می‌رود تا تنور والیبال را گرم نگه دارند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: ورزش شهرستان مهاباد نگین انگشتری ورزش منطقه است و ورزشکاران مهابادی در میدان‌های بین‌المللی همواره پرچم کشورمان را به اهتزاز در می‌آورند که آخرین نمونه آن قهرمانی تیم والیبال دانشجویان ایران در جهان با کمک کاپیتان مهابادی تیم است.

انتهای پیام/پ

قهرمانی تیم والیبال دانشجویان ایران در جهان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.