امام جمعه دلفان:

فرمانده انتظامی لرستان برای رفع مشکلات اجتماعی دلفان ورود پیدا کند

امام جمعه شهرستان دلفان گفت: برخورد با جرائم اجتماعی از جمله مشکلات موجود عروسی‌ها، اقدام و تصمیم جدی فرمانده انتظامی استان را می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام علی‌اکبر جمیاری در خطبه دوم نماز عیدسعید قربان شهرستان دلفان گفت: پیام عید سعید قربان اجتماع و وحدت همه مسلمانان است، اما در عین حال برائت از مشرکین در مکه معظمه باوجود جمعیت کثیری که در آنجا حضور دارد فقط توسط ایران اسلامی وچند کشور دیگر که از انقلاب اسلامی ما الهام گرفته‌اند سر داده می‌شود.

وی با بیان اینکه عید واقعی زمانی است که غزه، لبنان و فلسطین آزاد شوند، افزود:عید ما زمانی است که سرما از بدن ما جدا شود و زمین از وجود آمریکا و اسراییل پاک گردد و حکومت جهانی مهدی (عج) برپا شود.

امام جمعه دلفان بیان داشت خواستار توجه جدی مسئولین و دولت دوازدهم در تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در رفع و حل مشکلات و معیشت و بیکاری جوانان و مردمی بودن مسئولان در اقدام به عمل شد، ادامه داد: مسئولین در دسترس مردم قرار گیرند و مردمی باشند و نماز جمعه به‌عنوان بهترین مکان و جایگاه برای حضور در میان مردم و عملیاتی کردن شعار‌های مسئولین است.

جمیاری از بی‌توجهی و غیرمردمی بودن برخی مسئولان شهرستان دلفان انتقاد کرد و خاطرنشان کرد: چرا باگذشت سه هفته از حضور در شهرستان دلفان هنوز چهره برخی مسئولین رؤیت نمی‌شود و در نماز جمعه شرکت نمی‌کنند.

وی در ادامه با انتقاد از عملکرد ضعیف نیروی انتظامی شهرستان به خاطر بی‌تفاوتی و حضور کمرنگ در برخورد با جرائم اجتماعی شهرستان از جمله مسدود کردن خیابان‌ها در مراسمات عروسی و استفاده از آلات لهو و لعب و موسیقی‌های غیرمجاز در این مراسمات، خواستار برخورد و اقدام و تصمیم جدی فرماندهی نیروی انتظامی استان به‌منظور رفع این معضل و کوتاهی‌های انجام گرفته در این زمینه شد.

امام‌جمعه دلفان گفت: در این شهرستان برنامه‌ریزی فرهنگی ضعیف است و فضاسازی‌های لازم جهت شرکت مردم در مراسمات دینی و مذهبی انجام نمی‌گیرد و لذا از شورای شهر و شهرداری و دستگاه‌های فرهنگی شهرستان خواستار توجه به مناسبت‌های دینی درشان اهل‌بیت هستیم.

انتهای پیام/ د 

مراسم قربانی نماد ذبح نفس و خصلت‌های بدانسانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار