پیام تسلیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در پی حادثه دانش‌آموزان هرمزگانی

در پی حادثه دلخراش درگذشت تعدادی از دانش‌آموزان هرمزگانی که در اردوی فرزانگان به استان فارس اتفاق افتاد، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، در پی حادثه دلخراش درگذشت تعدادی از دانش‌آموزان که در اردوی فرزانگان به استان فارس اتفاق افتاد، قلب جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان را جریحه‌دار نمود و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان این حادثه را به همه فرهنگیان خصوصا خانواده‌های داغدار تسلیت گفت.

متن پیام اتحادیه به شرح زیر می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون حادثه غم‌بار جان باختن و مجروح شدن جمعی از دانش‌آموزان و آینده‌سازان عزیز میهن اسلامی، موجب حزن و اندوهی سنگین گردید. نوجوانانی که برای آینده‌ انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان، به آن‌ها و امثالشان امید داشته و داریم.

با دل‌هایی سراسر اندوه و مالامال از حسرت، به همه بازماندگان خصوصا پدران و مادران داغدیده، همکلاسی‌ها و اولیاء و مربیان این دانش‌آموزان گرامی، تسلیت گفته و از خداوند علیم و قدیر، صبری جمیل و اجری بیکران، برایشان تمنا می‌کنیم.

انشاءلله حضرت حق، همنشینی با شهدا و صالحان را برای آن سفر کردگان و شفای کامل و التیام روحی را برای مجروحان رنج دیده، مرحمت فرماید.

انتهای پیام/ 

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در پی حادثه دانش‌آموزان هرمزگانی پیام تسلیت صادر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
تسلیت
آخرین اخبار