برگزاری مسابقات بین‌المللی کاراته در ایلام

رئیس هیات کاراته استان ایلام گفت: ایلام بعنوان میزبان مسابقات بین‌المللی سبک کنترلی و آزاد کاراته معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،احمد کریمی‌راد بیان کرد: روز چهارشنبه هفته جاری یک دور مسابقه کلاس داوری آقایان و بانوان در ایلام برگزار می‌شود.

رئیس هیات کاراته استان ایلام گفت: پس از آن و در ادامه در روز پنجشنبه  16 شهریور مسابقات قهرمان کشوری بانوان در ایلام برگزار می‌شود.

کریمی‌راد تصریح کرد: در روز جمعه مسابقات بین‌المللی آقایان  سبک کنترلی در ایلام برگزار می‌شود و در روز شنبه مسابقات بین‌المللی سبک آزاد در ایلام پیگیری می‌شود.

رئیس هیات کاراته استان ایلام افزود: کشورهای عراق با سه تیم بغداد، کربلا و کردستان عراق در این مسابقات حضور می‌یابند و تیم‌های سوریه، افغانستان، کویت از دیگر تیم‌های شرکت کننده در این دور رقابت‌ها هستند.

کریمی‌راد تصریح کرد: ارمنستان از دیگر تیم‌هایی است که برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده است اما در حال حاضر لیست تعداد ورزشکاران را اعلام نکرده است.

رئیس هیات کاراته استان ایلام افزود: تیم ملی کاراته در حال حاضر در کشور عراق به سر می‌برد که دو ورزشکار ایلامی تیم ملی را همراهی می‌کنند، جاوید نجفیان و امید عباس‌زاده از ورزشکاران این اردو هستند که امید عباس‌زاده مقام دوم مسابقات بین‌المللی عراق را در کارنامه ورزشی خود دارد.

انتهای پیام/ع

ایلام میزبان مسابقات بین المللی کاراته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.