اتمام حجت رئیس کل دادگستری مازندران با مدیران اجرایی آمل

مشکل زباله شهرستان آمل هر چه سریع‌تر باید حل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد رئیس کل دادگستری مازندران گفت: مدیران اجرایی باید توان خود را در حل مشکل زباله آمل نشان دهند.


وی بر لزوم رفع مشکل زباله در آمل و شهر‌های مجاور این شهرستان تاکید کرد و افزود: در حال حاضر دفن زباله در منطقه عمارت جاده هراز متوقف شده و این روند توقف تا ارائه برنامه زمان بندی و تضمین اجرایی توسط فرماندار و مدیران محترم اجرایی شهرستان ادامه خواهد داشت.


رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به این مطلب که مشکل زباله آمل باید با همت، چاره اندیشی و حرکت برنامه ریزی شده مدیران همین شهرستان حل شود، ادامه داد: اگر در آمل برای حل این مشکل تلاش نشود قطعاً در سطح کلان نیز اتفاق مثبتی در این خصوص رخ نخواهد داد.


حجت الاسلام والمسلمین تقوی فرد گفت: مدیرانی که توانایی حل مشکل در این خصوص را ندارند قبل از رفع مشکل زباله، وضعیت خودشان را روشن نموده و با صراحت به عدم توانایی خود اذعان داشته باشند.


رئیس شورای قضایی استان مازندران، موضع دستگاه قضایی استان در ورود به بحث زباله مازندران و مقابله با تخلفات در این خصوص را بسیار محکم و قاطع عنوان کرد و گفت: تمام شهرستان‌های استان به فکر باشند و قبل از ورود دادگستری در راستای رفع مشکل زباله شهر خود اقدام کنند.


این مقام قضایی همچنین نقش فرماندار آمل را به عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان در خصوص حل این مشکل تاثیرگذار دانست و افزود: تمام مدیران اجرایی آمل باید همت داشته باشند تا این فاجعه انسانی و مشکل اجتماعی در شهرستان به طور کامل رفع شود، چراکه حل مشکل زباله حق مردم آمل است.


دفن زباله در منطقه عمارت جاده هراز از اواخر هفته گذشته به دلیل مشکلات زیست محیطی با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل متوقف شده است.


انتهای پیام/ع


رئیس کل دادگستری مازندران با مدیران اجرایی آمل اتمام حجت کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار