اختصاص۴۳ میلیارد ریال برای توسعه ورزش استان

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۴۵ میلیارد ریال در سفر رئیس جمهوری به استان برای توسعه ورزش اختصاص یافت گفت: ۴۳ میلیارد ریال از این اعتبار اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  سید محمد‌تقی علوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 600 میلیون تومان برای ادامه عملیات اجرایی سرای کوهنوردان سی‌سخت بعد از 10 سال بلاتکلیفی از محل اعتبارات سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت اختصاص دادیم و البته در زمینه تجهیزان و ترسیع در عملیات اجرایی نیز با مشکل اعتباری روبه‌رو هستیم.

وی نیاز به احداث مکان‌های ورزشی را همچون ساخت مجد و مدرسه دانست و عنوان کرد: در ورتی تن انسان سالم نباشد امکان استفاده از مسجد و مدرسه را ندارد پس مسئولان و متولیان امر نباید نسبت به احداث مکان‌های ورزشی بی‌توجه باشند.

علوی ابراز کرد: هم اکنون 100 پروژه عمرانی از صفر تا نزدیک به 100 درصد پیشرفت فیزیکی در حوزه ورزش در این استان در دست اجرا بوده که از این تعداد 26 پروژه از محل اعتبارات استانی، 23 پروژه ملی و 51 پروژه نیز از محل اعتبارات نفت تامین اعتبار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بحث فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی جزو محورهای الی و سیاست‌ها کاری این اداره کل بوده زیرا در غیر این صورت معتقدیم احداث زیرساخت‌ها و تشکیل هیئت‌ها نمی‌توانند به اهداف پیش‌بینی شده خود برسند.

علوی ادامه داد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و ارائه برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان برای میزبانی فعالیت پژوهشی در دو مقوله ورزش و جوانان در منطقه 4 کشور از طریق وزارتخانه با این مهم موافقت شد.

وی با اشاره به اینکه در ورزش نیز مسائل و تاکتیک‌ و تکنیک‌ها نیز به روز می‌شود تاکید کرد: برخی مربیان هم استانی به دلیل عدم ارتقای سطح علمی با علم روز آشنایی ندارند که با انجام و توسعه فعالیت‌های پژوهشی این مشکل برطرف می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

ورزش کهگیلویه و بویراحمد توسعه می یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.