نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر:

مسیر فیروزکوه به سمنان 4 بانده می شود

پروژه 4 بانده شدن مسیر فیروزکوه به سمنان از جمله پروژه‌های مهم و بزرگراهی در استان به شمار می‌رود و در جهت توسعه راه‌ها اجرایی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ احمد همتی نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر گفت: خوشبختانه در بخش راه‌ در استان سمنان حرکت‌های خوبی در راستای رفع کمبودها، مشکلات و توسعه این جنس زیرساخت‌ها در حال انجام بوده و اقدامات خوبی هم صورت گرفته است.


وی در مجلس با تأکید بر اینکه پروژه بزرگراه حرم تا حرم از گرمسار به سمنان آغاز شده است، افزود: این پروژه از جمله پروژه‌های مهم و بزرگراهی در استان به شمار می‌رود و در جهت توسعه راه‌ها اجرایی می‌شود.


همتی با اشاره به اینکه چهار بانده شدن مسیر فیروزکوه به سمنان از دیگر پروژه‌های مهم زیرساختی در حوزه راه در استان سمنان است، اظهارداشت: توسعه این مسیر به کاهش حجم ترافیک و تصادفات منجر می‌شود و اقدامات لازم در این راستا در حال انجام است.


وی با بیان اینکه پل‌هایی که سال‌ها معطل مانده بود، مانند پل مؤمن‌آباد ظرف یک یا دو ماه آینده افتتاح می‌شود، تصریح کرد: پل درجزین هم افتتاح شد که از پروژه‌های ضروری زیرساختی به شمار می‌رفت.


نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس با تأکید بر اینکه توسعه راه‌های ریلی را هم در دستور کار داریم، افزود: قرارداد اولیه در این راستا بسته شده است و می‌تواند وزنه مهم کمکی برای توسعه راه ریلی تهران به مشهد باشد.


همتی با اشاره به اینکه پروژه خط ریلی قطار حومه‌ای تهران- گرمسار را هم در دستور کار داریم، تصریح کرد: تکمیل و اجرای این پروژه‌ها کمک شایانی به حوزه حمل و نقل جاده‌ای و ریلی خواهد کرد.


انتهای پیام/ م


4 بانده شدن مسیر فیروزکوه به سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.