برگزاری مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی در سنندج

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان از برگزاری مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی در سنندج خبر داد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سهیلا شیخی گفت:مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی با موضوع «قصه زندگی من» با رویکرد «خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد» در روزهای یکشنبه و دوشنبه 22 و 23 مهرماه دو بخش عمومی و تخصصی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: بخش عمومی شامل قصه ۹۰ ثانیه(فیلم) است و بخش خصوصی به دو بخش قصه گویی کلاسیک و خلاق تقسیم می‌شود. 

شیخی خاطرنشان کرد: در مرحله شهرستانی ۱20 نفر قصه گو در رده‌های سنی پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها، زنان و مردان و دخترها و پسرها حضور دارند که 31 نفر از این تعداد به مرحله استانی راه یافتند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان بیان کرد: از بین 31 نفر 5 نفر به مرحله ی منطقه ای راه پیدا می‌کنند که استان‌های کرمانشاه، لرستان، قم، مرکزی، ایلام و همدان در این مرحله آبان سالجاری استان مرکزی باهم رقابت می‌کنند. 

وی گفت: برگزیده‌های بخش پدر بزرگ و مادر بزرگ و بخش کودک و نوجوان آثار آنان به دبیرخانه مرکزی ارسال خواهد شد تا در صورت رقابت با قصه گویان کل کشور به جشنواره کشوری دعوت خواهند شد. 

شیخی افزود: بخش مقاله نویسی و قصه‌گویی 90 ثانیه ای و بین الملل در دبیرخانه کشوری همزمان با شب یلدا داوری خواهند شد.

گفتنی است؛علاقه مندان به شنیدن قصه می‌توانند صبح از ساعت  8:30 لغایت 12 و بعد از ظهر از ساعت 14:30 تا 17 در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج حضور یابند.

انتهای پیام/م

 برگزاری مرحله استانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی

برچسب ها: قصه گویی ، کودکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.