حسینی مکارم:

خط قرمز در برخورد با متخلفان شهرداری تهران وجود ندارد

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری پایتخت گفت: در برخورد با مفاسد احتمالی و تخلفات مالی تلاش خود را به کار می گیریم و هیچ خط قرمزی در برخورد با متخلفان در شهرداری وجود ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سمیع اله حسینی مکارم صبح امروز در مراسم معارفه خود با تاکید بر  عزم جدی در ابهام زدایی از قراردادها، مناقصه ها و مزایده ها در شهرداری اظهار کرد: خوشبختانه نیروهای با سابقه و خوش نامی در معاونت مالی شهرداری تهران مشغول به کارهستند که امیدوارم با کمک این عزیزان بتوانیم عملکرد مالی مدیریت شهری را به صورت شفاف به شهروندان ارائه بدهیم.

وی با اشاره به اینکه به شهروندان پایتخت قول خواهیم داد که در برخورد با مفاسد احتمالی و تخلفات مالی تمام تلاش خود را بکار بگیریم، افزود: هیچ خط قرمزی در برخورد با متخلفان در شهرداری تهران وجود ندارد.

مکارم افزود: افزایش درآمدهای پایدار را در اولویت برنامه های خود خواهیم داشت.

حسینی مکارم اضافه کرد: در حوزه اقتصاد شهری نگاه اصلی خود را باید بر اصول زیست شهری متمرکز کنیم و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

در ابتدای این نشست گودرزی معاون سابق مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با ارائه گزارش کاملی از وضعیت موجود در حوزه مالی و اقتصادی شهرداری گفت: در سال های گدشته قدم های مثبت بسیار زیادی برداشته شده و ساختار مناسبی برای شهرداری تهران در این حوزه فراهم شده است. امیدواریم با آمدن نیروهای تازه نفس در این حوزه شاهد خدمت رسانی روز افزون به شهروندان باشیم.

انتهای پیام/

برخورد با مفاسد و تخلفات احتمالی در شهرداری تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار