فرهادی گفت: تیم بیس بال قم که یکی از ۵ تیم حاضر در مسابقات بود با ۲ پیروزی و ۲ شکست به کارخود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛فرید فرهادی ،مربی تیم بیس بال استان قم ،گفت:  مربی تیم بیس بال استان قم از ثبت ۲ پیروزی و ۲ شکست در کارنامه بیس بالیست های قم در پایان دور رفت لیگ دسته اول کشور خبر داد.

رقابت‌های بیس بال دسته اول کشور روز شنبه در کرمان به پایان دور رفت خود رسید و در این مسابقات تیم بیس بال قم یکی از ۵ تیم حاضر در مسابقات بود که ۲ پیروزی و ۲ شکست کسب کرد.

وی افزود: بیس بالیست‌های قمی آخرین مسابقه خود را برابر تیم هیئت انجمن‌های ورزشی استان خراسان رضوی برگزار کردند که در یک بازی نزدیک و نفس گیر در نهایت موفق شدند حریف خود را ۱۲ بر ۱۱ شکست دهند و دومین برد خود را به دست بیاورند.

مربی تیم بیس بال استان قم گفت: اولین پیروزی نماینده استان قم در بازی برابر تیم میزبان رقم خورد که تیم قم توانست در آن مسابقه ۱۰ بر ۷ کرمان را شکست دهد اما دیدار برابر تیم‌های بوشهری حاضر در لیگ دسته اول همان طور که از قبل قابل پیش بینی بود مسابقات پیچیده‌ای بود.

فرهادی بیان داشت: بوشهر در بیس بال ایران یک قطب به شمار می‌رود به طوری که تیم‌های این شهر در لیگ بیس بال به طور دائمی تمرین دارند و دارای ساختار باشگاهی هستند و ما نیز در برابر تیم‌های نادری و لیان پارسه بوشهر با وجود تلاش فراوان نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی عنوان کرد: تیم بیس بال قم در اولین بازی برابر نادری بوشهر که از تیم‌های قدیمی بیس بال ایران است ۱۲ بر ۶ بازنده شد و در مسابقه برابر لیان پارسه بوشهر نیز در نهایت ۱۲ بر ۸ نتیجه را واگذار کرد تا با ۲ برد و ۲ شکست در میانه جدول دسته اول قرار گیرد.

مربی تیم بیس بال استان قم تصریح کرد: محمد جندقی، محمد صفدری، ابوالفضل امجد، مصطفی شاکر، علیرضا صبایی، محمدحسین صبایی، مجید پاشوی، مجید محمدی، فخرالدین حسین زاده، وحید زارعی، عزیز نجفی، امیر خلیق ساکت، حجت میرهندی، مجتبی گردان و علی مهربانی بازیکنان تیم بیس بال قم در دور رفت لیگ دسته اول را تشکیل دادند.

انتهای پیام/ح

ثبت ۲ پیروزی و ۲ شکست در کارنامه بیس بالیست‌های قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار