نقاط حادثه ساز جاده ای در جنوب استان کرمان شناسایی شوند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت بر شناسایی نقاط حادثه ساز جاده ای در جنوب استان کرمان تاکید کرد .

نقاط حادثه ساز جاده ای در جنوب استان کرمان شناسایی شوندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین سلامی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جیرفت در جلسه شورای ترافیک با موضوع ساماندهی خودروهای شخصی مسافر کش گفت : بایستی قانون مداری را به مردم یادآوری نماییم،زیرا ثمره بی نظمی هرج و مرج و افزایش تخلفات و آسیب های اجتماعی است.

دادستان  جیرفت بر شناسایی نقاط حادثه ساز جاده ای در جنوب استان کرمان تاکید کرد و گفت: دستگاه قضایی در جایی که صحبت از حقوق عمومی و حق مردم است کوتاه نخواهد آمد و بر ای احقاق حقوق عمومی مردم تلاش مضاعف می نماید. 


این مقام قضائی بر اجرای طرح ساماندهی خودروهای شخصی مسافر کش و استمرار آن تا رسیدن به نتیجه مطلوب از سوی پلیس راه جنوب کرمان و راهنمایی و رانندگی شهرستان جیرفت تاکید کرد .


دادستان جیرفت گفت : یکی از وظایف دستگاه قضایی پیشگیری از وقوع جرم می باشدبا توجه به اینکه رانندگی پر خطر یکی از آسیب های اجتماعی می باشد از اینکه مسئولین شهرستان به این امر توجه دارند مایه خرسندی است .


دادستان جیرفت عنوان کرد :نقاط حادثه ساز جاده ای باید در سطح شهرستان جیرفت شناسایی و جهت اصلاح آن اقدام بعمل آید تا شاهد حوادث ناگواری در این زمینه نباشیم.


وی با بیان اینکه ریشه بی نظمی را باید خشکاند و نظم در جامعه باید حاکم شود،بیان کرد: نتیجه حاکمیت نظم در جامعه امنیت پایدار می باشد.


انتهای پیام/س

 

نقاط حادثه ساز جاده ای در جنوب استان کرمان شناسایی شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار