ماجدی: قهرمان جام حذفی یکی از تیم های لیگ برتری است

کارشناس فوتبال معتقد است یکی از تیم های لیگ برتر، قهرمان جام حذفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان میرشاد ماجدی کارشناس فوتبال در گفت و گو با رادیو درباره حذف زود هنگام تیم های لیگ برتری در جام حذفی بیان کرد: اگر چند سال پیش این سوال را می پرسیدید به طور حتم می گفتم تیم ها ترجیح می دهند فقط در یک جام حضور داشته باشند. اما امروز با توجه به نحوه حذف شدن تیم های لیگ برتری متوجه می شویم که تیم ها  در جام حذفی می جنگند و در دقایق پایانی و در ضربات پنالتی بازی را واگذار می کنند.


او افزود: تیم های دسته یکی همیشه انگیزه مضاعفی دارند. همین انگیزه مضاعف باعث می شود عملکرد آن ها در جام حذفی و یا همان جام شگفتی ها فرای تکنیک باشد. ضمن این که جام حذفی میانبری است برای مطرح شدن تیم های گمنام که احتمال حضور در فینال و قهرمان شدن را نیز دارند. باید قبول کنیم لیگ برتر و لیگ یک از نظر نیروی انسانی فاصله ای با یکدیگر ندارند. بسیاری از بازیکنانی که سال گذشته در لیگ یک باز می کردند امسال به لیگ برتر آمده اند و به احتمال 90 درصد امسال قهرمان جام حذفی یک تیم لیگ برتری است.

کارشناس فوتبال درباره تمایل نداشتن تیم های لیگ برتری برای حضور در جام حذفی عنوان کرد: مطمئن باشید هر تیم که تمایلی برای حضور در جام حذفی نداشته باشد به این جام ورود نمی کند اما در مقابل تیم هایی که در آن حضور می یابند برای باخت نمی آیند.

انتهای پیام/

وضعیت تیم های فوتبال در جام حذفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار