ملایی: چشیدن طعم مدال جهانی جودو خوشحال کننده است/ قرارداد ۳۰ میلیونی کفاف هزینه هایم را نمی‌دهد

دارنده مدال برنز جودو قهرمانی جهان گفت: هر چند به دنبال کسب مدال طلا بودم اما چشیدن طعم مدال برنز جهان هم خوشحال کننده است.

 ملایی: چشیدن طعم مدال جهانی جودو خوشحال کننده است/ قرارداد 30 میلیونی جواب هزینه هایم را نمی دهدسعید ملایی در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درمورد حضورش در هفته دوم لیگ برتر جودو اظهار کرد: با توجه به قراردادی که با تیم پاس قوامین داشتم موظف بودم در هفته دوم لیگ جودو شرکت کنم.

او درباره مسابقات جهانی مجارستان گفت: خدا را شکر تمام زحمات خودم،مربیانم و ریاست فدراسیون جودو به ثمر نشست. از طرفی توانستم تمام برنامه هایی را که در چند وقت اخیر تدارک دیده بودم با کسب مدال برنز رقابت های جهانی مجارستان جشن بگیرم. به دنبال کسب مدال طلا بودم و هرچند این اتفاق رخ نداد اما باز هم توانستم طعم مدال جهانی را بچشم و امیدوارم با تلاش و تدبیر درست بتوانم در بازی های آسیایی جاکارتا و المپیک 2020 برای کشورم مدال آوری کنم.

ملایی درمورد قوانین جدید لیگ جودو گفت:قانون خوبی وضع شده و انشاالله که در هفته های بعدی نه تنها رقابت های زیبا بلکه مسابقات با کیفیت تری را شاهد باشیم.

دارنده مدال برنز مسابقات جهانی درباره مبالغ ورزشکاران در لیگ امسال جودو بیان کرد: با توجه به اینکه لیگ جودو سال گذشته برگزار نشد با مبالغ قبلی در لیگ امسال شرکت کردم. مبلغ قراردادم حدود 30میلیون تومان است اما امیدوارم در سال های آتی شاهد حضور تیم های با کیفیت در لیگ باشیم تا مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ بتوانند برنامه های بهتری را برای ورزشکاران تدارک ببیند.

او در پایان تصریح کرد: باور کنید مبلغ 30میلیون هزینه های مرا تامین نمی کند و مجبورم برای حضور در مسابقات از جیبم هزینه کنم تا بتوانم ورزش حرفه ای را ادامه دهم. این پول تنها برخی نیازهای ورزشکاران را برطرف می کند.

انتهای پیام/ 

حضور ملایی در لیگ برتر جودو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار