اجرای طرح کرامت 2 درمحلات حاشیه شهری کردستان

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: برای کاهش آسیب های اجتماعی ،در قالب طرح کرامت 2 بیش از 22 میلیارد ریال برای محله های حاشیه شهری استان هزینه می شود.

اجرای طرح کرامت 2 درمحلات حاشیه شهری کردستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سردار حمزه فلاح گفت: طرح کرامت 2 علاوه بر کردستان در استان های آذربایجان غربی و شرقی، البرز، خوزستان، کرمانشاه و ایلام اجرا می شود.

وی با اشاره به شناسایی10 محله در سطح استان افزود:  از این تعدادمحلات  9 محله در سنندج و یک محله نیز در یکی از شهرستان های دیگر استان قرار دارد.

سردار فلاح گفت: برای اجرای این طرح در هر محله 2میلیارد و 200 میلیون ریال برای کاهش آسیب های اجتماعی هزینه می شود.

وی بیان کرد:طرح کرامت 2 دارای چهار کمیته شامل کمیته فرهنگی درمان و کاهش اعتیاد کمیته مقابله و صیانت اجتماعی است که در ذیل کمیته‌ها هفت کارگروه تشکیل می‌شود که عمده وظایف بر روی این کارگروه‌هاست.

فلاح با تاکید بر اینکه هدف ما از اجرای این طرح همکاری در راستای ریشه‌کن کردن و مبارزه جدی با اعتیاد  وطلاق است، گفت|: در اجرای این طرح از همه ظرفیت‌های سپاه، بسیج، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و ائمه جمعه و جماعات، خیرین و غیره استفاده می شود.

وی شناسایی را از گام‌های نخست در اجرای این طرح دانست و خاطرنشان کرد: یکی از شاخص‌های مهم در این راستا بحث آگاه‌سازی و مقابله با پدیده های اجتماعی است که برای تحقق اهداف در این حوزه استفاده از تمام ظرفیت‌ها مد نظر قرار گرفته است.

به گفته جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در قالب طرح تکریم 2 زمینه برای توانمندسازی خانواده های بی سرپرست و معتادان بهبودیافته با اجرای طرح های اشتغالزایی فراهم می شود.

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه در گام‌های بعدی اجرای این طرح بحث پاکسازی مناطق و اماکن آلوده است که باید بر اساس مجوزهای قانونی پاکسازی کامل در آنها انجام شود.

وی درپایان از دستگاه های اجرایی استان خواست برای اجرای بهتر این طرح و عملیاتی شدن تمام برنامه ها، با این نهاد همکاری لازم را داشته باشند.

 انتهای پیام/م

هزینه 2 میلیارد و 200 میلیون ریال در قالب طرح کرامت 2 درکردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.